رضایی: به خاطر دلار، سرمربی خارجی نمی‌گیریم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به دنبال سرمربی خارجی بودیم و با توجه به نوسانات دلار، گزینه خارجی را از ذهن‌مان خارج کردیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، حبیب‌الله رضایی ‌در خصوص برکناری سید سیروس پورموسوی از هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به تصمیمات هیات مدیره باشگاه از زحمات ‌پورموسوی و همچنین کادر فنی تقدیر و تشکر کردیم، ضمن اینکه برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم. ان‌شاءالله این هفته جلسه هیأت مدیره برگزار می‌شود تا در خصوص چند گزینه مدنظر به اجماع برسیم و بهترین گزینه را برای سرمربیگری فولاد انتخاب کنیم.

‌وی در خصوص گزینه‌های بسیاری که برای هدایت فولاد مطرح است، گفت: هنوز با شخص خاصی مذاکره نکرده‌ایم و به دنبال بررسی گزینه‌ها هستیم. ان‌شاءالله سر فرصت کارها انجام می‌شود.

‌مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید فولاد به آن نتیجه مدنظرش دست پیدا کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان ما جوان هستند و از نظر فنی نیز مورد نظر کادرفنی قبلی بودند، شک نکنید سرمربی جدید هم که انتخاب می‌شود، نگاهش جوانگرایی خواهد بود و با ساختار و اهداف باشگاه هماهنگ است.

‌وی در پاسخ به این سؤال که آیا شکست مقابل سایپا در برکناری پورموسوی تأثیرگذار بود، عنوان کرد: خیر، این برکناری ربطی به بازی با سایپا نداشت.

‌رضایی خاطرنشان کرد: به دنبال جذب بازیکن جدید نیز هستیم و یکی دو گزینه مد نظر ما هستند که قرار است با نظر سرمربی جدید انتخاب و جذب شوند.

‌وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا گزینه خارجی نیز برای هدایت تیم مدنظر است گفت: نه این‌که دنبال سرمربی خارجی نبودیم اما با توجه به نوسانات دلار، گزینه خارجی را از ذهن‌مان خارج کردیم.

‌مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پایان گفت: ما به دنبال این هستیم تا فولاد را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 968585

وب گردی

وب گردی