سرپرست دانشگاه گنبد کاووس منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه گنبد کاووس را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت علوم منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، ابوالفضل طهماسبی را به سمت «سرپرست دانشگاه گنبد کاووس» منصوب کرد.

در بخش هایی از این حکم انتصاب خطاب به طهماسبی آمده است:

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

ابوالفضل طهماسبی متولد ۱۳۵۴ در شهر مشهد مقدس، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی – مرتعداری از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری علوم مرتع از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است.

طهماسبی استادیار پایه ۲۴ گروه مرتع و آبخیز داری دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه گنبدکاووس است و تاکنون راهنمایی و مشاوره بیش از ۲۰ پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ بیش از ۱۵ مقاله در مجلات معتبر علمی داخلی و بین المللی، ارائه بیش از ۶۰ مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین المملی و عضویت در انجمن علمی مرتبط با رشته تحصیل خود از سوابق علمی و پژوهشی وی است.

از سوابق اجرایی و مدیریتی، طهماسبی می‌توان به مدیریت واحد کتابخانه و اینترنت دانشگاه گنبد کاووس و مدیریت امور آموزشی و عضویت در کمیسیون موارد خاص این دانشگاه، مدیریت امور آموزشی، پژوهشی و سرپرستی دانشگاه علمی کاربردی گرگان، مدیریت امور داخلی نشریه علمی و پژوهشی حفاظت زیست بوم گیاهان، کارشناس رسمی دادگستری در رشته کشاورزی و منابع طبیعی و عضو فعال نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان گلستان اشاره کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 968650

وب گردی

وب گردی