فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برنده جایزه ایزما شد

فارغ التحصیل دانشکده داروسازی و علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برنده جایزه ایزما در دوازدهمین کنگره ملی و بین المللی دانش اعتیاد شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، فاطمه قیاسی فارغ التحصیل رشته داروسازی دانشکده داروسازی و علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در دوازدهمین کنگره دانش اعتیاد که با حضور و مشارکت ارزنده تمامی صاحب نظران و فعالان حوزه های مرتبط در سطح ملی و بین المللی برگزار شد، جایزه ایزما را از آن خود کرد.

یکی از اصول این کنگره تشویق نیروی انسانی خبره پژوهشگر در حوزه دانش اعتیاد برای تقویت زیرساخت‌های بومی کشور جهت اجرای پژوهشهای عمیق و کاربردی با هدف پیشگیری و درمان اعتیاد است.

فرآیند داوری مقالات دوازدهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد به صورت الکترونیکی و توسط 150 نفر از اعضای کمیته علمی و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسری کشور برگزار گردید.

داوران جایزه ایزاما پس از بررسی 349 خلاصه مقاله حائز شرایط شرکت در این دوره جایزه، 37 اثر را برای ورود به مرحله بعدی انتخاب کردند. کیفیت بالای مقالات ارسالی به کنگره امسال، کار داوران را برای انتخاب کاندیداهای جایزه ایزاما بسیار سخت کرده بود که در این کنگره فاطمه قیاسی فارغ التحصیل رشته داروسازی برنده جایزه ایزما شد.

کد خبر: 968717

وب گردی

وب گردی