حوزه معاونت پژوهش واحد تهران شمال با مدیران جدید به استقبال سال تحصیلی می رود

دکتر حمید رضا خالدی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با صدور احکام جداگانه ای مسئولان جدید ادارات تابعه حوزه معاونت پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی را منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران شمال، دکتر خالدی در حاشیه نشست هیأت رئیسه واحد با سخنانی به تبیین 3 رویکرد منفعت طلبانه، رویکرد میانی کار همراه با منفعت و رویکرد جهادی و ایثارگرانه مدیران پرداخت و ضمن ارایه توضیحات مبسوطی در این راستا، رویکرد جهادی و اخلاص گرانه را به عنوان ایده آل ترین رویکرد مدیریتی برشمرد و افزود: مبنای این رویکرد انتصاب مدیرانی دلسوز، کارآمد و متعهد و با اخلاص بود و این مولفه ها امروزه برای مدیریت در همه ارکان نظام مورد نیاز است.

سرپرست واحد تهران شمال در ادامه، پذیرش مسئولیت و ادای دین در جهت تحقق اهداف همراه با خیر و برکت مضاعف دانست وگفت: در عین حال هر مسئولیتی ، یک توفیق بزرگ است.

شفاف سازی و دوری از تشریفات و اسراف بخشی دیگری از تاکیدات سرپرست واحد تهران شمال خطاب به مدیران و مسئولان واحد بود ضمن این تاکید کرد تا تعامل مثبت، همگرایی، هم افزایی و پرهیز از تشتت و تفرقه باید همواره مورد توجه مسئولان باشد که شاهد تحقق اهداف عالیه سازمانی باشیم.

در این نشست احکام مدیران جدید حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد تهران شمال به ایشان تحویل شد. بر همین اساس دکتر لیدا سلیمی، به سمت رئیس اداره امور آزمایشگاهها، کارگاههاو سرپرست مجتمع آزمایشگاه مرکزی واحد، دکتر فاطمه اشرفی به سمت مدیر خدمات پژوهش، نشر علم و امور آزمایشگاهها، دکتر عباسعلی قیومی به سمت مشاور رئیس واحد در امور توسعه، تحول آفرینی و آینده پژوهی و دکتر بهروز عرب به سمت مدیر ارتباط با صنعت و جامعه منصوب شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 968747

وب گردی

وب گردی