اجرای طرح "سامانه ابری مشترکین" با به‌کارگیری فناوری نوین اطلاعات

معاون منابع انسانی آبفای کشور از طراحی "سامانه ابری مشترکین" با به‌کارگیری فناوری نوین اطلاعات خبر داد و گفت: این سامانه در راستای خدمت رسانی بهتر به مشترکین بخش آب است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رضا گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور صبح امروز در همایش سند اقدام مشترک وزارتخانه‌های نیرو و ارتباطات برای توسعه کاربردهای فناوری های نوین در صنعت آب و برق با بیان اقدامات انجام شده این شرکت در حوزه آب اظهار داشت: تاکنون 312 هزار کیلومتر شبکه توزیع در حوزه آب شرب احداث شده است.
او به استراتژی آب و فاضلاب در افق 1404 اشاره کرد و گفت: در این راستا ارائه زیرساخت در قالب خدمات، ارائه نرم افزارها در قالب خدمات، ارائه مزایای حاصل از داده‌های بزرگ در قالب خدمات، ارائه دانش حاصل از تجمیع در قالب داشبوردهای مدیریتی و ارائه گزارش‌های تحقیقی و مدیریتی مد نظر است.
گیاهی با اشاره به استراتژی مهم شرکت آبفای کشور اینگونه بیان کرد: در گام نخست بایستی نرم افزارهای خدمات مشترکین مورد توجه و اجرا قرار بگیرد.
معاون منابع انسانی آبفای کشور از اجرای طرح ابر خدمات مشترکین آب خبر داد و گفت: این سامانه مبتنی بر رایانش ابری (Cloud Computing) است که با اجرای آن تکریم مشترکین و متقضیان خدمات، تحقق اهداف سلامت نظام داری، تحقق اهداف دولت الکترونیک، مدیریت هوشمند مصرف،مدیریت فرآیند کسب و کار، تامین اهداف اقتصاد آب و استفاده از آخرین دستاوردهای فاوا محقق می شود.

او به مدل اجرایی و مالی سامانه ابری مشترکین اشاره کرد و عنوان داشت: اعتبار مالی این سامانه توسط سرمایه گذار داخلی انجام و پیاده سازی زیر ساخت های نرم افزاری طی 14 ماه اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968776

وب گردی

وب گردی