کشف 630 کیلو مرفین ،360کیلوتریاک و 47کیلو حشیش در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 630کیلومرفین، 360 کیلو تریاک و 47کیلو حشیش درعملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوزسردار رضا بنی اسدی فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با همکاری اطلاعاتی پلیس سمنان از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان به وسیله چندین دستگاه خودرو مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان با برقراری ایست و بازرسی مستقر شدند.

برای استحصال هر کیلو مرفین نزدیک به 10 کیلو تریاک مصرف می شود

سردار بنی اسدی بیان کرد: پس از گذشت مدت زمانی خودروهای قاچاقچیان وارد ایست و بازرسی شده و بدون توجه به ایست ماموران از موانع عبور کرده و با سرعت به مسیر خود ادامه دادند که نهایتا پس از طی مسافتی تعقیب وگریز، خودروها توقیف و در بازرسی از آنها630 کیلو مرفین ،360کیلوتریاک و 47کیلو حشیش کشف شد.

وی افزود: در این عملیات یک تن و36کیلو مواد مخدر کشف،4دستگاه خودرو توقیف و2نفر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

در این عملیات یک تن و36کیلو مواد مخدر کشف،4دستگاه خودرو توقیف و2نفر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: طبق گفته کارشناسان برای استحصال هر کیلو مرفین نزدیک به 10 کیلو تریاک مصرف می شود که این مطلب موید اهمیت کشف این مقدار مرفین است.

کد خبر: 968843

وب گردی

وب گردی