دکتر طهرانچی از تلاش های مجدانه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان تقدیر کرد

دکتر طهرانچی با صدور پیامی، از زحمات و تلاش های حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان در سمت ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حضور در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، از زحمات و تلاش های حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان در سمت ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حضور در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، تشکر و قدردانی کرد.

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است:

بسمه تعالی

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمد محمدیان

با اهداء سلام و تحیات

احتراماً ضمن آرزوی توفیق و سلامتی، برخود لازم می‌دانم از زحمات پدرانه، مجدانه و دلسوزانه جنابعالی طی سیزده سال ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تشکر و قدردانی داشته باشم.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تلاش‌های هدفمند، خستگی‌ناپذیر و ارزشمند جنابعالی و همکاران این مجموعه به جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی پشتوانه و ذخیره‌ای مطمئن برای جوانان و دانشگاهیان در سراسر کشور ایجاد کرده است.

مسلمأ این رویکرد با تأسی از الگوهای تربیتی ائمه‌ اطهار(ع) و رهنمودهای مقام معظم رهبری قوام یافته و امروز شاهدیم که آگاهی‌های معرفتی، اخلاقی و اسلامی جامعه دانشگاهی روز به روز ارتقاء پیدا کرده و این تعهد و همت والا ستودنی است.

بی‌تردید فعالیت و زحمات ارزشمندتان در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی سال های اخیر ماندگار باقی خواهد ماند که توانستید با صبر و درایت در رشد و توسعه دانشگاه در ابعاد معنوی و ارزشی نقش به سزایی داشته باشید.

امید است در پرتو عنایات حضرت حق در همه عرصه‌های زندگی همواره به عنوان نیروی خدمتگزار برای تعالی جمهوری اسلامی ایران، گام‌های مستحکم و مستمری بردارید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

محمدمهدی طهرانچی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

شهریور 1397

لازم به ذکر است، دکتر طهرانچی صبح امروز با حضور در مراسم تکریم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان و معارفه حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها که در دانشگاه تهران برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از ایشان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968899

وب گردی

وب گردی