«دانشگاه» موتور پیشران جامعه برای فتح قله های موفقیت است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه به عنوان موتور پیشران در حرکت به سمت قله‌های موفقیت می‌تواند و شایسته است در دفاع از جامعه و کشور تلاش کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها که در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار شد، گفت: در شرایط کنونی آنچه وجهه همت دشمن و تلاش حزب شیطان متوجه آن شده است؛ هدف قرار دادن نقاط قوت نظام است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمن با هدف زمین زدن جامعه قصد دارد یاس و احساس ضعف را به جای امید و اعتماد در دل مردم بنشاند.

وی افزود: نقطه قوت نظام اسلامی همراهی و همدلی بین مردم و امت است و قطعاً دانشگاه نهادی است که توانمندی حمایت از نقاط قوت نظام را دارد.


رستمی‌خاطرنشان کرد: دانشگاه به عنوان موتور پیشران در حرکت به سمت قله‌های موفقیت می‌تواند و شایسته است در دفاع از جامعه و کشور تلاش کند.

وی ادامه داد: دانشگاه سکولار و بر مبنای لیبرال دموکراسی متولد شد اما آنچه در ایران عملاً اتفاق افتاد، چیز دیگری بود. دانشگاه در تمام صحنه‌های کشور همواره همراه یا پیشرو بوده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 968949

وب گردی

وب گردی