کی روش: نباید نسبت به صحبت‌های تفرقه‌آمیز، بی‌تفاوت باشیم

سرمربی تیم ملی پس از برگزاری دیدار مقابل ازبکستان درباره وضعیت قراردادش صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش ابتدا در مورد وضعیت قراردادش گفت: می دانم که به صورت رسمی سرمربی تیم ملی ایران نیستم ولی به عنوان یک مربی وظیفه خود می دانم که توجه رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای هیأت رئیسه فدراسیون و مسئولین ورزش را به این مسئله جلب کنم که ما باید بر حملاتی که به صورت سیستماتیک به سمت تیم ملی انجام می شود، نقطه پایانی بگذاریم.

وی در ادامه تاکید کرد: می بایست جلوی اینگونه حملات سیستماتیک هم اکنون گرفته شود و من یکبار دیگر از ریاست و اعضای فدراسیون درخواست می کنم که از این‌گونه حملات و صحبت ها که در تلاش هستند میان نسل جوان ما به صورت سیستماتیک تفرقه بیندازند، جلوگیری کنند. همه مطلع هستیم که در شرایط دشواری نه تنها در تیم ملی بلکه در کشور هستیم و ما نیازی به این‌گونه صحبت های زشت و تمسخرآمیز نداریم و دقیقا در لحظه ای که نیاز به اتحاد بیشتر و در کنار هم بودن بیشتری داریم، نباید اینگونه صحبت ها و حرف ها مطرح شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: مطرح کردن این‌گونه صحبت ها به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و هدف آن بازیکنان تیم ملی و خود تیم ملی فوتبال است که به هیچ عنوان قابل قبول و دارای وجاهت نیست چرا که اینگونه شرایط به این موضوع منتهی می شود که ما ریسک و احتمال اینکه بازیکنان بیشتری را از دست بدهیم و تیم ملی لطمه بخورد، بیشتر شده و شرایطی هم که برای بازیکنی مانند سردار آزمون به وجود آمده باید حل شود.

کی روش خاطرنشان کرد: این یک مسئله بسیار فوری، جدی و خطرناکی است برای اینکه اگر بخواهیم روحیه و اتحاد تیم ملی را حفظ کنیم، نباید به این‌گونه صحبت های تفرقه آمیز و صحبت هایی که تنها برای به وجود آوردن دو دستگی و لطمه زدن به تیم ملی مطرح می شود، بی تفاوت باشیم.

وی در پایان گفت: می دانم شاید برخی افراد بگویند که من پایم را فراتر از حوزه مسئولیتم می گذارم، به خاطر اینکه در حال حاضر به صورت رسمی سرمربی تیم ملی ایران نیستم اما وقتی با افرادی که قصد دارند به صورت مستقیم به منافع تیم ملی ایران لطمه وارد کنند، مواجه می شویم، این امری کاملا غیر قابل قبول است.

انتهای پیام/

کد خبر: 969058

وب گردی

وب گردی