کودکان تشنه اند/ کودکان قصه عاشورا را نقاشی می کنند

به مناسبت ایام ماه محرم مسابقه نقاشی ویژه نونهالان باعنوان "کودکان تشنه اند" با هدف آشنایی کودکان با درس های عاشورا برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت ماه محرم کتابخانه بوستان نرگس برنامه های فرهنگی هنری متناسب با این ایام برای مخاطبان خود برگزار می کند.

بر اساس این گزارش به منظور ایجاد شور و نشاط معنوی و پیوند بیش از پیش نسل نونهال و نوجوان با مضامین و آموزه‌های دینی و الهی، مسابقه نقاشی ویژه ماه محرم برای کودکان در کتابخانه بوستان نرگس برگزار می شود. در این مسابقه کودکان و نونهالان درباره ماه محرم و به ویژه در باره کودکان عاشورا حضرت علی اصغر (ع) نقاشی می کشند.

این گزارش می افزاید: هم چنین به همین مناسبت کارگاه قصه گویی با عنوان «قصه های عاشورا» ساعت 16 روز دوشنبه 26 شهریور درمحل کتابخانه نرگس ویژه کودکان برگزار می شود.

این برنامه به مناسبت ماه محرم برگزار می شود و در آن کودکان در قالب کارگاه آموزش نقاشی و قصه گویی با اهداف قیام عاشورا و شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان آشنا می شوند.

غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای منطقه ۱۸ توسط اعضاء کانون ادبی نرگس از دیگر برنامه های ماه محرم در کتابخانه بوستان نرگس است.

به مناسبت ماه محرم هم چنین نمایشگاه کتاب عاشورایی از سوی کتابخانه نرگس برگزار می شود. در این نمایشگاه، بیش از ۸۰ عنوان کتاب با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه تا ۳۱ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدید کنندگان است.

کتابخانه بوستان نرگس به نشانی شهرک ولیعصر(عج)،بلوار معلم،انتهای خیابان شهدای دانش آموز،روبروی شهرک ترافیک، بوستان بانوان نرگس و با شماره 96654348 میزبان شهروندان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 969071

وب گردی

وب گردی