پرس تی وی روابط پنهان رژیم صهیونیستی و امارات را بررسی می کند

برنامه این هفته «از قلم افتاده» (Under reported) در شبکه پرس تی وی به بررسی جزییات روابط پنهانی رژیم اسراییل و امارات متحده عربی می پردازد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ این برنامه به بحث و گفت و گو در مورد ادعای ادی کوهن روزنامه نگار و تحلیلگر اسراییلی مبنی بر بمباران نوار غزه توسط یک خلبان اماراتی با جنگنده F-35پرداخته و در ادامه، انعکاس خبری اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی در شبکه خبری 124 اسراییل در ماه جولای در مورد میزبانی نیروی هوایی اسراییل از هیات نظامی اماراتی به منظور بررسی عمکلرد جنگنده های پیشرفته F-35 ساخت آمریکا را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

در این برنامه همچنین اظهارات ایوب کارا وزیر ارتباطات رژیم اسراییل در ماه می پیرامون درخواست امارات متحده عربی برای ملاقات رسمی با یکی از وزرای اسراییلی و دیدار اخیر بنیامین نتانیاهو با سفرای بحرین و امارات در آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

برنامه «از قلم افتاده» به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده، پنجشنبه 22 شهریور ساعت 17:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 04:00 و شنبه ساعت 01:20 به وقت تهران پخش می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969112

وب گردی

وب گردی