تشییع پیکرهای پاک 135 شهید گمنام از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شــهدا

پیکرهای پـاک ۱۳۵ شـهید گمنام تازه تفحص شده، صبح فردا سـاعت 9 از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شــهدا تشـییع خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، پیکرهای پـاک و مطهـر ۱۳۵ شـهید گمنام تازه تفحص شده ایام دفـاع مقـدس، در صـبح روز پنـج شــنبه (22 شهریورماه) مصـادف با سـوم محـرم الحـرام در تهران از سـاعت 9 صبح از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شــهدا تشـییع خواهد شد.

همچنین مراسـم شـب وداع با این شـهدا، چـهارشـنبه 21 شهریور ماه همـزمان با اقـامۀ نـماز جماعت مغرب و عشاء در «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» ( واقع در تهران میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی ) برگزار خواهد شد.

روز دوشـنبـه 26 شـهریور ماه مصادف با هفتم محرم الحرام ، مراسم تشـییع شـهدای گمنام در شهرهای اصفهان ، شیراز، اهواز ، مشهدمقدس ، تبریز ، ساری ، کرمان و کرمانشاه با حضور خیل عظیم امت حزب الله به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی از ملت همیشـه در صحنـه و شـهیدپـرور ایران اسلامی و تمامی عاشقان حسینی و دلدادگان سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دعوت کرد. تا با حضور عاشورایی، معنوی و دشمن‌شکن خود در مراسم وداع و تشییع ابدان پاک و مطهر شهیدان گمنام دفاع مقدس و فرزندان برومند حضرت امام خمینی (ره) و رهروان مکتب حسینی، بار دیگر، ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و آرمان‌های والای شهیدان، با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این شرح است:

« بســم الله الرحـمن الرحـیم »
« وَلاَ تَحْسَبـَنَّ الَّذِینَ قُتِـلُواْ فِی سَبـِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًـا بَـلْ أَحْیَـاء عِنـدَ رَبِّهـِمْ یُـرْزَقُـونَ »
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

به درستی که گمنامی تنها برای شهرت پرستان دردآور است ، وگرنه اجر و پاداش الهی در گمنامی است . محکمۀ خون شهدا ، محکمۀ عدلی است که ما را در آن به محاکمه می کشند.

بر هیچ کس پوشیده نیست امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری های شهدایی است که با گذشتن از جان شیرین خود ، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و ارزش های الهی و اسلامی را در این سرزمین زنده نگه داشتند.

امروز استکبار جهانی و قبیلۀ شیطان و شیطان صفتان تاریخ، با همراهی برخی دوستان داخلی خود ، با تمام توان می کوشند تا با بهره گیری از جهل و نادانی و راه اندازی عملیات روانی و جنگ رسانه ای ، به تطهیر چهره های دست نشاندۀ مزدور و جیره خواران خود در منطقه و جهان اسلام برای تأمین مقاصد پلید و مطامع شوم خود ، دست یافته ، اما در این کوران حوادث و رویدادهای نو به نوی روزگار پر زرق و برق امروزی که مجال را برای تفکر و تدبر و خلوت تنگ کرده ، باز هم شهدا ، این شاهدان شهید و فروزندگان تاریخ و عرشیان قدسی از راه رسیده و با حضور مجدد در میان ما زمینیان و با دم مسیحایی خود ، با وزیدن رایحۀ عاشورایی ، مجالی می شوند تا سیری در راه و روش حسینیان زمان کنیم.

کد خبر: 969182

وب گردی

وب گردی