طرح آمریکا برای سکونت دائمی آوارگان فلسطینی

یسرائیل کاتس از وزرای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی از طرح آمریکا برای سکونت دائم آوارگان فلسطینی در همان کشورهایی که در آن حضور دارند خبر داد و این پس از آن است که آمریکا با قطع بودجه آنروا به دنبال پایان دادن به مساله آوارگان فلسطین است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، یسرائیل کاتس وزیر حمل و نقل و اطلاع رسانی رژیم صهیونیستی از طرح دولت آمریکا برای ساکن شدن آوارگان فلسطینی در هر نقطه ای از جهان که حضور دارند خبر داد.

این وزیر اسرائیلی در حساب توییتری خود نوشت: این طرح آوارگان موجود در کشورهای اردن، لبنان، سوریه و عراق را شامل می شود و من از طرح ترامپ برای سکونت آوارگان در هر کشوری که حضور دارند استقبال می کنم.

کاتس که یکی از اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی است در حالی به انتشار چنین توییتی اقدام کرده است که دولت آمریکا با حمایت جارد کوشنر داماد ترامپ و اعضای کنگره حامی اسرائیل برای پایان دادن به مساله آوارگان از طریق قطع کمک های این کشور به آنروا تلاش می کنند.

کاتس پیش از این در گفت و گو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ادامه مشکل آوارگان به دلیل آن است که رهبران عرب و فلسطینیان از این مساله در راستای منافع خود استفاده می نمایند.

وی گفت: آنها بر خواسته ظالمانه خود اصرار دارند، حق بازگشت برای فلسطینیان هیچ اساسی نداشته و تلاشی برای تخریب اسرائیل است اما ترامپ به این دورغ پردازی آنان پایان داد.

دولت آمریکا در پایان ماه گذشته میلادی از توقف کمک های خود به آنروا خبر داده و تاکید کرد این آژانس به صورت جانبدارانه عمل کرده و امکان اصلاح آن وجود ندارد.

در روزهای گذشته ابعاد مختلف موضع آمریکا نسبت به آنروا بیش از پیش مشخص شده و رسانه های آمریکایی و اسرائیلی اعلام کرده اند که دولت ترامپ خواستار تغییر رویه در عملکرد این سازمان بین المللی شده است تا از این طریق بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی تاثیرات منفی بگذارند.

کد خبر: 969251

وب گردی

وب گردی