مسئولان به جای توجه به غرب در پی حل مشکلات مردم باشند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم برخی از مسئولین پیام شهدا را شنیده و به‌خود بیایند و به‌جای توجه به غرب درپی حل مسائل و مشکلات مردم باشند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از آنا، پیکر پاک 135 شهید گمنام تازه تفحص شده، صبح امروز از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شهدا تشییع شد.

سیدمحمود هاشمی در حاشیه مراسم تشییع پیکر این شهدای والامقام اظهار کرد: شهدا با حضور خود بار دیگر به ما یادآوری می‌کنند که تنها راه به زانو درآوردن نظام سلطه و استکبار جهانی پیروی از ولایت، ایستادگی و مقاومت است.

وی افزود: به‌رغم مشکلات اقتصادی کشور و... مردم ولایت‌مدار بار دیگر و پر شورتر از گذشته به میدان آمدند و با شهدا و آرمان‌های امام عزیز (ره) تجدید بیعت کردند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: امیدوارم برخی مسئولین پیام شهدا را شنیده و به‌خود بیایند و به‌جای توجه به غرب در پی حل مسائل و مشکلات مردم باشند.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این حضور انقلابی مردم همچنین پیام مهمی به استکبار و غرب‌گرایان منتقل کرد که بدانند هیچ عاملی نمی‌تواند بین مردم، شهدا و آرمان‌های آنها فاصله ایجاد کند و این ملت توطئه اقتصادی دشمن را به فضل الهی خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969258

وب گردی

وب گردی