تمدید ثبت نام دوره های کارشناسی و کاردانی  بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت نام همه گروه های آزمایشی در دوره های کارشناسی و کاردانی( پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ساعت 24شنبه 24شهریور تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان دوره های کارشناسی و کاردانی( پیوسته و ناپیوسته ) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می توانند نسبت به ثبت نام ، ویرایش رشته/ محل ها یا اضافه نمودن سایر گروه های آزمایشی اقدام نمایند.

داوطلبان برای انتخاب رشته از گروه های آزمایشی دیگر می توانند با شناسه کاربری و کلمه عبور ارائه شده از سیستم که با آن ثبت نام کردند وارد سامانه شوند ، منو سمت راست گزینه اضافه کردن گروه آزمایشی را انتخاب کنند و سپس گروهی که مورد نظرشان است را انتخاب نمایند و از منو سمت راست گزینه تغییر گروه آموزشی را انتخاب کنند و گروه مورد نظرشان را تغییر دهند و از همان منو سمت راست ثبت رشته را انتخاب و اقدام به پرداخت هزینه و سپس انتخاب رشته در گروه جدید نمایند.

همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات فردی ، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته نموده اند، فعال شده و تا ساعت 24 یکشنبه 25 شهریور ادامه خواهد داشت.این ویرایش شامل کلیه دوره های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته است.

شایان ذکر است ویرایش اولویتهای انتخابی داوطلبان فقط 1 نوبت امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام واصل شود ترتیب اثر داده نمی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969274

وب گردی

وب گردی