خط حزب‌الله ۱۵۰ | بن‌بست‌شکن‌های نسل سومی

گزارش هفته این شماره نیز با عنوان «ابزار رسانه‌ای در جنگ اقتصادی را جدی بگیرید» به ابزار روانی و رسانه‌ای دشمن در جنگ اقتصادی پرداخته است.

به گزارش ایسکانیوز ، با فرارسیدن ایام محرم، صدوپنجاهمین شماره از نشریه خط حزب‌الله منتشر شد.

یکشنبه هفته‌ جاری رهبر انقلاب در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر حضور یافتند و در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام خمینی(ره) به سخنرانی پرداختند.

ایشان در این دیدار چهار ویژگی جدید برای جوانان مؤمن و انقلابی مطرح کردند که به‌همین جهت خط حزب‌الله در سخن هفته این شماره با عنوان «بن‌بست‌شکن‌های نسل سومی» به این چهار ویژگی پرداخته است.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: امروز هم درست است که جنگ نظامی تمام شده و دیگر بعید هم هست دشمن چنین اشتباهی را مرتکب شود، اما در عرصه‌های دیگر، جنگ همچنان ادامه دارد. یعنی «ما مواجهیم با یک حمله‌ی همه‌جانبه‌ی فرهنگی و اعتقادی و سیاسی اعلام نشده... لشکر فرهنگی دشمن و لشکر سیاسی دشمن با همه‌ی ابزارهایی که برایشان ممکن بوده، حمله کرده‌اند به ما برای سست کردن اعتقادات دینی ما، سست کردن اعتقادات سیاسی ما، تقویت نارضایی‌ها در داخل کشور، جذب جوان‌ها به‌خصوص جوان‌های فعّال و اثرگذار در سطوح مختلف برای مقاصد خودشان؛ دارند کار می‌کنند.»(۱۳۹۴/۰۷/۱۳) حال سؤال این است که در مقابل این جریان دشمن چه کار باید کرد؟ «اینجا یک لشکری از جوان‌های مؤمن و انقلابی لازم است که وارد میدان بشوند، مطالبه کنند آرمان‌ها را و خودشان کمک کنند به تحقّق این آرمان‌ها.»(۱۳۹۷/۰۳/۰۷) که «اگر چنانچه این حجم عظیم و وسیع تهاجم به افکار عمومی از سوی ضدّانقلاب با این مطالبه‌گری‌ها مواجه نشود، قطعاً ویرانگری خواهد کرد.»(۱۳۹۷/۰۳/۰۷)

گزارش هفته این شماره نیز با عنوان «ابزار رسانه‌ای در جنگ اقتصادی را جدی بگیرید» به ابزار روانی و رسانه‌ای دشمن در جنگ اقتصادی پرداخته است.
همچنین یکی از موضوعاتی که رهبر انقلاب در ماه‌های اخیر به موازات جنگ اقتصادی، نسبت به آن هشدار داده‌اند، وجود جنگی روانی و رسانه‌ای دشمن است که اگرچه پیش از این نیز سابقه داشته، اما در یکی دو سال اخیر، ابعاد و شدت بیشتری به خود گرفته است. اینکه مختصات این جنگ چیست و نیروهای مؤمن و انقلابی چه وظیفه‌ای در برابر این جنگ رسانه‌ای دارند، موضوعی است که خط حزب الله در اطلاع‌نگاشت این هفته‌ی خود به آن پرداخته است.
مسئولان حق ندارند خودشان را با اشراف مقایسه کنند، پهلوی دست‌وپایش را گم می‌کرد وقتی محرم می‌رسید، نتایج کوتاه‌مدت و بلندمدت قیام عاشورا، ما هم ممکن است به این درد دچار شویم، یک زن حادثه کربلا را تبدیل به پیروزی دائمی کرد، فرصت مراسم محرم را از دست داده‌ایم اگر، انتقاد یک عمل دوستانه است نه خصمانه و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.
صدوپنجاهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح ۱۳۵ شهید گمنام اخیر تقدیم شده ‌است.

کد خبر: 969318

وب گردی

وب گردی