حال طلبه جوان  مشهدی وخیم تر شد

 مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: مدیریت حوزه با عنایت به بهبود حال «محمد تولایی» طلبه مضروب مشهدی و درمان شایسته او توسط تیم پزشکی، برای رسیدگی امنیتی و قضایی پرونده و یافتن فرد ضارب وی پیگیری می کند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سیدمصباح عاملی با حضور در بیمارستان قائم مشهد بر بالین طلبه مجروح مشهدی حاضر شده و روند درمان وی را مورد بررسی قرار داد.


مدیر حوزه علمیه خراسان پیگیر جریان مداوا از طریق تیم پزشکی و وضعیت جسمانی و درمانی «محمد تولایی» شد و رسیدگی کامل و عاجل قضایی این پرونده را مورد تاکید قرار داد.
آیت الله عاملی تاکید کرد: تلاش بیشتر برای بهبود وضعیت طلبه مجروح به پزشکان توصیه و از آنان خواسته شده است تا همه تلاش خود را در این راستا به کار برند.

وی همچنین، با اشاره به پیگیری های حوزه علمیه خراسان از روز نخست این واقعه و حضور نمایندگان آن در بیمارستان های امدادی شهید کامیاب و قائم (عج)، گفت: این اتفاق از دو بُعد درمانی و امنیتی مورد تاکید حوزه علمیه خراسان بوده و از همان ابتدا پیگیری های لازم صورت گرفته و با مراکز و نهادهای مربوطه رایزنی لازم شده است.

پس از گذشت ۲ روز و وخامت ناگهانی حال وی، این طلبه برای جراحی عمل قلب باز به بیمارستان قائم (عج) منتقل شد که پس از آن، متاسفانه حال وی نامساعد اعلام شده است


حجت الاسلام «محمد تولایی»، پس از حمله تروریستی و اصابت چاقو به ناحیه سینه، تحت درمان در بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) قرار گرفت که با مداوای اولیه، حال وی از سوی تیم پزشکی مساعد اعلام شده و ماجرای ترور از زبان خود وی بازگو می شود.
پس از گذشت ۲ روز و وخامت ناگهانی حال وی، این طلبه برای جراحی عمل قلب باز به بیمارستان قائم (عج) منتقل شد که پس از آن، متاسفانه حال وی نامساعد اعلام شده است.

منبع:شفقنا

انتهای پیام/

کد خبر: 969366

وب گردی

وب گردی