بوضیاف: می‌خواهیم در تهران به پیروزی دهم برسیم

مدافع تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: 9 بازی قبلی را با پیروزی به پایان رساندیم و می‌خواهیم به پیروزی دهم در تهران دست یابیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روزنامه الوطن قطر، کریم بوضیاف درباره دیدار برگشت تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کار سختی پیش‌روی ماست اما هیچ‌ چیز در تهران غیرممکن نیست. تمام بازیکنان تیم فوتبال الدحیل با احساس مسئولیت مشتاق به کسب جواز صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

وی ادامه داد: می‌خواهیم به مسیر حرکت‌مان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهیم و از شانس خود برای رسیدن به جام قهرمانی بهره ببریم. ما می‌توانیم در بازی برگشت با پرسپولیس با وجود برگزاری آن در ورزشگاه آزادی تهران و حضور تماشاگران ایرانی به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

مدافع تیم فوتبال الدحیل قطر با اشاره به شکست‌ناپذیری تیم فوتبال الدحیل قطر در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: 9 بازی قبلی را با پیروزی به پایان رساندیم و می‌خواهیم به پیروزی دهم در تهران دست یابیم. تمام بازیکنان مهیای رسیدن به این هدف هستد برای موفقیت در این بازی بسیار مهم تلاش خواهند کرد.

بوضباف در پایان درباره پایان دوره مصدومیتش و حضور در بازی برگشت مقابل پرسپولیس گفت: از این اتفاق خیلی خوشحالم و مهیای بازی هستم. البته تصمیم نهایی درباره بازی کردن من را باید سرمربی بگیرد.

تیم فوتبال الدحیل قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. دیدار برگشت ساعت 18:30 روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969383

وب گردی

وب گردی