کلمنت: کی‌روش از عزت‌اللهی تعریف کرد

سرمربی تیم فوتبال ردینگ گفت: با کارلوس کی‌روش درباره سعید عزت اللهی صحبت کردم و او خیلی از این بازیکن ایرانی تعریف کرد.

به‌ گزارش ‌گروه ورزشی ایسکانیوز و ‌به نقل از سایت خبری ردینگ، پیوستن سعید عزت‌اللهی به تیم فوتبال ردینگ برای یک فصل به صورت قرضی قطعی شده ولی هنوز این بازیکن ایرانی، خودش را به باشگاه معرفی نکرده است. هافبک 21 ساله که در عضویت روستوف روسیه است، در روز پایانی بازار نقل‌ و انتقالات تابستانی به ردینگ پیوست اما هنوز به باشگاه جدیدش نیامده است.

پل کلمنت، سرمربی ردینگ درباره جذب سعید عزت اللهی، گفت‌: «سعید» هنوز خودش را به باشگاه معرفی نکرده است. ما روز پنج‌شنبه‌ با هم صحبت کردیم که او در پاریس بود. عزت‌اللهی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به میدان رفت، عملکرد خوبی مقابل ازبکستان داشت و پاس گل تیمش را ثبت کرد. او در حال‌ حاضر در پاریس به سر می‌برد تا ویزای کارش را بگیرد. همه چیز سر جای خودش قرار دارد. ویزا هم تأیید شده و ما منتظریم او خودش را به باشگاه برساند. فکر می‌کنم عزت اللهی ظرف 48 ساعت آینده به انگلیس برسد.

سرمربی تیم فوتبال ردینگ تصریح کرد: برای او تمرینات سبکی را در نظر گرفته‌ایم تا رفته رفته بتواند خودش را به سطح تیم برساند. عزت اللهی بعد از جام جهانی 2018 روسیه کمی استراحت داشت و چند هفته‌ای به روسیه رفت و با روستوف تمرین کرد. بعد از آن هم به ایران سفر کرد و به همین خاطر، کمی زمان را از دست داد. خوشبختانه او تمریناتش را به خوبی انجام داد و بازی خوبی هم برای تیم‌ ‌ملی ایران به نمایش گذاشت.

کلمنت در پایان گفت: با کارلوس کی‌روش درباره سعید عزت اللهی صحبت کردم. او خیلی از این بازیکن ایرانی تعریف کرد. سپس با خود این بازیکن صحبت کردم و از او احساس خیلی خوبی به دست آوردم. البته مراحل جذب او کمی پیچیده شده است. او در بلژیک، آزمایشات پزشکی را پشت سر گذاشت و در ادامه‌ به ازبکستان رفت، برای ایران بازی کرد و حالا برای دریافت ویزا در پاریس است.

انتهای پیام/

کد خبر: 969403

وب گردی

وب گردی