زمان بازگشایی سینماها مشخص شد/ تعطیلی چند روزه برای سینماهای کشور

سخنگوی شورای صنفی نمایش از تعطیلی سینماهای سراسر کشور به مدت ۵ روز در ایام شهادت امام حسین (ع) خبر داد.

غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: به نمایندگی از شورای صنفی نمایش ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به حضرت ولی عصر (عج) و شیعیان آن حضرت و اهالی سینمایی کشور تسلیت می گویم.

وی با اشاره به برنامه تعطیلی سینماها در این ایام تاکید کرد: به همین مناسبت سینماهای سراسر کشور از روز سه شنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۷ تا شنبه ۳۱ شهریور ماه که شهادت امام زین العابدین (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس است، تعطیل و یکشنبه اول مهر ماه سینماهای سراسر کشور دایر است.

فرجی ادامه داد: از چهارم مهرماه فیلم‌های «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی، «جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت، «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد، «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم پور و «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی فر به ترتیب در گروه‌های آزادی، ایران، استقلال، کوروش و زندگی اکران خواهند شد.

همچنین از روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه اکران فیلم‌های کمدی در تهران و شهرستان‌ها پیش از ماه محرم متوقف شده است و از اول مهر سینماهای کشور طبق قرارداد های گذشته فعالیت‌شان را آغاز می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 969452

وب گردی

وب گردی