ایثار و فداکاری سال های دفاع مقدس الگوی ما در تولید و اشتغال است/خناسان دوتابعیتی وبرخی کاسبان به نام کارگران سایپا درمسیر دشمن هستند

فرمانده حوزه بسیج گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تلاقی هفته دفاع مقدس با ایام عزاداری اباعبدا.. الحسین(ع) و تاثیر نهضت عاشورا بر رزمندگان اسلام گفت: سال های دفاع مقدس جلوه عاشورایی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) بود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، داود حسین زاده با بیان مطلب فوق افزود: رزمندگان سال های دفاع مقدس با الگو پذیری از سرو رو سالار خود حضرت اباعبدا.. الحسین(ع) درس ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی را مشق کردند و آن را برای ما به یادگار گذاشته اند.

فرمانده حوزه بسیج سایپا با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به عنوان الگویی برای گذر از مشکلات امروز کشور تصریح کرد: آنچه که می تواند کمک حال مردم و مسئولین برای گذر از شرایط بحرانی امروز باشد، همان صبر، استقامت، توکل و ایثار است که ما آن را در سال های سخت جنگ لمس و در منش و مسلک شهدا مشاهده کرده ایم.

او با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص تولید و اشتغال و دسیسه های دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور اظهار داشت: بدون شک توجه به نخبگان ، توانایی های داخل و تکیه بر اقتصاد مقاومتی در کنار صبر و استقامت می تواند راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور باشد.

حسین زاده با بیان اینکه امروز بسیجیان گروه خودروسازی سایپا در تمامی سطوح مدیریتی و پرسنلی، تمام توان خود را برای حرکت در مسیر صحیح تولید و اشتغال به کار خواهد بست گفت: برای برون رفت از تحریم های ظالمانه که صنعت خودرو را نیز نشانه گرفته است می بایست با گسترش تعهد آفرینی بر تولید، آموزش صبوری بیشتر در شرایط سخت اقتصادی و خلق امید در زندگی و کار را در تمامی سطوح سازمانی کارکنان سایپا تعمیم داده و برای تحقق آن باید همت گمارد.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی که دشمن با برنامه ریزی دقیق تلاش می کند از کوچک ترین روزنه ای به نظام اسلامی ضربه وارد کند تصریح کرد: حفظ اتحاد و انسجام در بخش های صنعتی و تولیدی مانند خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا دشمن را مایوس و ناامید خواهد کرد و تولید را شتاب خواهد بخشید.

فرمانده حوزه بسیج سایپا افزود: این روزها شاهدیم خناسان دو تابعیتی وبرخی کاسبان صنعت خودرو که قبلاً بر پست های کلیدی و مدیریتی سایپا چنبره زده بودند و حالا دستشان از دزدی بیت المال کوتاه شده است تلاش می کنند با سواستفاده از نام کارگران عزیز و تلاشگر گروه خودروسازی سایپا و با انتشار شب نامه هایی که در رسانه های معاند نظام منتشر میشود ، فضای عمومی را ملتهب کنند و در حالی که غافلند این حرکات تحریک آمیز آنان چیزی جز حرکت در مسیر دشمنی دشمنان نیست.

او ادامه داد: این افراد که داعیه فعالیت و مدیریت در صنعت را دارند باید فکری به حال امروز می کردند چراکه عملکرد آنان باعث شد سایپا تنها در تولید پراید خلاصه شود و سال های طلایی تولید و تنوع محصول را از دست بدهد.

فرمانده بسیج حوزه گروه سایپا برخی مشکلات و اختلاف نظرها در حوزه خودرویی کشور را محتمل دانسته وگفت: باوجود گستردگی صنعت خودرو وسلیقه های مختلف ، نمی توان منکر برخی مشکلات و نارسایی ها شد که این امر در همه صنایع وجود دارد که در این شرایط می بایست کمک سازمان بود و به جای هوچیگری ، نامه پراکنی ودروغ پردازی در رفع این تلاش کرد و امروز بسیج با تمام توان خود در خدمت تولید وحمایت ازاین صنعت خواهد بود. بهره گیری از ظرفیت نخبگان بسیجی، تبیین شرایط جنگ اقتصادی، حمایت از کالای ایرانی ، گسترش روحیه ایثار، ایجاد انگیزه وشادابی کارکنان، نقش آفرینی بسیج در همه سطوح در قالب حلقه های صالحین با هدف کیفی سازی تولید ، صرفه جویی انرژی وافزایش بهره وری از اقدامات بسیج در این خصوص خواهد بود.

حسین زاده در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه حوزه بسیج سایپا خود را در قبال زنده نگه داشتن یاد شهدا و جان فشانی های آنان مسئول می داند گفت: با توجه به اینکه امسال هفته دفاع مقدس با ایام محرم همزمان شده است نمایشگاه بزرگ از ولایت تا شهادت در مجتمع صنعتی سازه گستر سایپا و با حضور شرکت های مختلف گروه با هدف نمایش توانمندی های داخلی در عرصه خودروسازی برگزار خواهد شد.

او برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام را از دیگر برنامه های حوزه بسیج سایپا عنوان کرد و گفت: برپایی نمایشگاه با استفاده از المان های عاشورایی و انقلابی از دیگر بخش های این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 969492

وب گردی

وب گردی