فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای متقاضی استخدام در هیچ نهاد دولتی نیستند

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: فارغ التحصیلان این دانشگاه متقاضی استخدام در هیچ نهاد دولتی نیستند و تقویت حوزه های خوداشتغالی و کارآفرینی از جمله رسالت های فارغ التحصیلان این دانشگاه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، ابراهیم صالحی عمران گفت: مجوز ایجاد ۳۲۸ رشته جدید برای دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از شورای گسترش دریافت شد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه با ۱۷۳ دانشکده، بزرگ ترین دانشگاه کشور قلمداد می شود، افزود: هدف این دانشگاه تربیت تکنسین، نیروهای کاردان و مهارتی است که پنجه های مهارتی برای بخش صنعت، کشاورزی و خدمات محسوب می شوند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان این که فارغ التحصیلان این دانشگاه متقاضی استخدام در هیچ نهاد دولتی نیستند و نیروهای مهارتی و کاردان این دانشگاه وارد بخش خدمات، کشاورزی و اقتصاد خواهند شد، افزود: تقویت حوزه های خوداشتغالی و کارآفرینی از جمله رسالت های فارغ التحصیلان این دانشگاه است.

وی خاطرنشان ساخت: در وضعیت فعلی که اشتغال یک دغدغه مهم محسوب می شود این دانشگاه می تواند به عنوان یک دانشگاه ماموریت گرا نقش موثری در اقتصاد مقاومتی و شرایط اقتصادی کشور ایفا کند و عطش مدرک گرایی را فرونشاند و زمینه تربیت نیروهای ماهر که بتوانند رونق تولید ورشد اقتصادی را رقم بزنند و تولید ناخالص ملی را افزایش دهند را فراهم آورد.

انتهای پیام /

کد خبر: 969514

وب گردی

وب گردی