پای مافیا به هیسپان تی وی کشیده شد

زندگی اعضای یک باند خلافکاری مافیا، اغلب سوژه جذابی برای ساخت فیلم های سینمایی است. این بار یک مستندساز بر اساس خاطرات و اعترافات عضو یک باند مافیا در ایتالیا، مستندی در این باره ساخته است که به پخش هیسپان تی وی رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ شبکه هیسپان تی وی، داستان ساخت این مستند بر اساس کتابی با عنوان «کشتن شما را از پا در می آورد» نوشته آنتونیو زاگاری، عضو مافیای ایتالیا که محکوم به حبس ابد شده بود و در سال 2008 منتشر شد، انتخاب و ساخته شده است. در واقع این مستند بر اساس همین کتاب به بررسی اعترافات و خاطرات زاگاری به عنوان عضو مافیا می پردازد که بازسازی های بسیار به مستند جذابیت بیشتری بخشیده است.

گروه زاگاری تقریبا هرگونه خلافی مرتکب می شوند؛ از کلاهبرداری و سرقت بانک تا گروگان گیری و کشتن افراد. این مستند یک نمونه عینی از فعالیت های مافیا در ایتالیا را به تصویر می کشد و با افرادی که به نحوی درگیر ماجرا بوده اند مثل اعضای سابق مافیا و یا کسانی که خسارت دیده اند مصاحبه کرده است و در نهایت با جلسه محاکمه آنتونیو زاگاری به پایان می رسد.

مستند«کشتن شما را از پا در می آورد» (Killing wears you out ) محصول سال 2013 در سه قسمت 25 دقیقه ای از روز یکشنبه 25 شهریورماه ساعت 8:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی برای مخاطبان اسپانیایی زبان خود پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969523

وب گردی

وب گردی