کسب رتبه های برتر دانش آموزان سما لاهیجان در یازدهمین جشنواره کشوری طرح قدس

کاروان قرآنی سما لاهیجان با شرکت در یازدهمین جشنواره کشوری طرح قدس که در شهر مقدس قم برگزار گردید خوش درخشید و در تراز برترین های این دوره از مسابقات قرآنی سما قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن موسی زاده دانش آموز متوسطه دوره اول پسرانه سما لاهیجان با کسب رتبه دوم «ترتیل» و ویدا خانعلی دانش آموز متوسطه اول دخترانه سما لاهیجان با کسب رتبه سوم در رشته «تدبر در آیات» موفق شدند برگ افتخار دیگری بر ویترین افتخارات سما لاهیجان بیفزایند.

محسن فلاح راد معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به کاروان قرآنی سما لاهیجان و تشکر از خدمات شایان ذکر مهری قنبری کارشناس کانون قرآن و عترت این مرکز آموزشی فرهنگی و همچنین تقدیر از دانش آموزان برگزیده این جشنواره قرآنی اظهار امیدواری نمود با گسترش فعالیت های قرآنی بتوانیم در راستای اعتلای این کتاب آسمانی گام های اساسی برداریم.

فلاح راد به برنامه های سما در جهت توسعه فرهنگ قرآنی نیز اشاره کرد و افزود: مجموعه سما به صورت مداوم در طول سال جهت آشنایی دانشجویان و دانش آموزان با قرآن و مانوس کردن آنان با این کتاب آسمانی، اقدام به برگزاری کلاس های فوق برنامه در قالب طرح قدس(قرآن در سما) نموده و تاکنون توانسته در این زمینه به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.

کد خبر: 969561

وب گردی

وب گردی