برگزاری هیئت های دانش آموزی انصارالمهدی (عج)در سراسرکشور

هیئت های دانش آموزی انصارالمهدی (عج)در سراسرکشور در دهه اول محرم در حال برگزاری است.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با آغاز ایام محرم سلسله برنامه‌های ایام محرم‌ ویژه عموم دانش آموزان از سوی این اتحادیه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
هیأت‌های انصارالمهدی(عج) با همکاری دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس و با حضور تمام دانش‌آموزان برگزار می شود و در این هیأت‌ها مراسم سخنرانی، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی برگزار خواهد شد که این هیأت‌ها به شکل شهری به صورت متمرکز در شهرها و مراکز استان ها و بومی متناسب با شرایط هر شهرستان، فعالیت می‌کند و دسته‌جات عزاداری برگزار خواهد شد.
رویکرد محتوایی هیئت های انصار المهدی (عج)انس با شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره آنها خصوصا شهدای دانش آموز است و همچنین تدبر و انس بیشتر با مفاهیم قرآن کریم مورد تاکید در هیئت های انصارالمهدی (عج) است. معرفی شهدا و چهره های ارزشمند در قالب کلیپ، پادکست، نمایشگاه و اهدا پرچم های بیرق انصارالمهدی (عج) و کتیبه های منقش به اسامی ائمه اطهار(ع) و همچنین این معرفی ها در بین مطالب سخنران و مداح به دانش آموزان ارائه می شود.
نرم‌افزاربیرق نیز نسخه پشتیبان از هیأت‌‌های انصارالمهدی(عج) است که شامل سخنرانی و عزاداری است. همچنین کتاب بوی سیب در اختیار دانش آموزان است که این کتاب، شرحی بر زیارت عاشورا است که حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در سال‌های 69 و 70 در حلقه گروهی از نوجوانان و جوانان آن روز بیان کرده‌اند و توسط مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان قم به چاپ رسیده است
سایت بیرق در خصوص برنامه‌های محرم و پشتیبانی هیأت‌های انصارالمهدی(عج) راه‌اندازی شده است، دانش‌آموزان برای ارائه گزارش‌های هیأت‌های انصارالمهدی(عج) و اطلاعات از برنامه‌های دانش‌آموزی محرم می‌توانند به این سایت به آدرس beyraagh.ir و کانال سروشbeyragh_ansar @ مراجعه کنند.
گفتنی است کانال دبیرخانه هیئت انصار المهدی (عج)مستقر در اتحادیه استان چهارمحال بختیاری بوده و در طول ایام محرم و سایر مناسبت ها اقدام به بارگزاری مطالبی ارزشمند با رویکرد دانش آموزی برای هیئت های انصارالمهدی(عج) می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 969581

وب گردی

وب گردی