سومین همکاری مشترک جدیدی و آذرنگ در فیلم سینمایی «تختی»

بازیگر جدید فیلم سینمایی تختی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، حمیدرضا آذرنگ بازیگر برگزیده سینما، تئاتر و تلویزیون امسال بازی در یک فیلم را پذیرفته و به احتمال فراوان با همان یک اثر راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

البته آذرنگ سال گذشته در فیلم «دو طبقه روی پیلوت» نیز به ایفای نقش پرداخت که احتمال دارد، ابراهیم ابراهیمیان کارگردان این اثر آن را برای حضور در جشنواره سی و هفتم فجر آماده کند.

فیلم «دو طبقه روی پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان نام اثری است که به واسطه مشکلات فراوانی که برای الناز شاکردوست به وجود آمد پارسال در صدر اخبار رسانه ها بود.

«زندگی جهان پهلوان تختی» تازه‌ترین تجربه همکاری سعید ملکان و بهرام توکلی است. نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی چهارماه پیش به اتمام رسیده و جهت دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارائه شده است. گفتنی است عوامل پشت صحنه این فیلم سینمایی انتخاب شده اند و گروه در حال حاضر مشغول بازبینی لوکیشن‌های فیلم هستند.

حمیدرضا آذرنگ در این فیلم سینمایی در کنار بازیگرانی همچون امیر جدیدی، ستاره پسیانی و پریوش نظریه به ایفای نقش خواهد پرداخت.

نکته جالب اینجا است که امیر جدیدی و حمیدرضا آذرنگ بار دیگر با یکدیگر همبازی می شوند و این سومی تجربه همکاری این دو بازیگر با یکدیگر در سینما است.

تنگه ابوقریب و قاتل اهلی از جمله فیلم های سینمایی است که این دو بازیگر در کنار یکدیگر ایفای نقش کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 969599

وب گردی

وب گردی