در آستانه هیچ جنگی نیستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش بابیان اینکه هیچ کشوری ایران را تهدید نمی کند، اما دلیل نمی‌شود از آماده بودن غافل شویم، گفت: همواره باید خود را در سنگر احساس کنیم.

به گزارش ایسکانیوز ؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه 25 شهریورماه در پادگان شهید قهرمان همدان عنوان کرد: هیچ خطری کشور ایران را تهدید نمی کند و در آستانه هیچ جنگی نیستیم.

وی بابیان اینکه استان همدان در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی را ایفا کرد و نوار مرز غرب کشور خاطرات ماندگار شهدای همدان را فراموش نخواهد کرد، افزود: تیپ مستقل زرهی همدان یکی از تیپ های مورد اعتماد ارتش است و امروز آمده ایم تا ضمن بازدید از آمادگی رزمی، دفاعی و تجهیزی این تیپ اطمینان خاطر حاصل کنم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فعالیت های تیپ زرهی همدان اشاره و عنوان کرد: سال گذشته این تیپ در مسابقات رزمی دفاعی نیروی زمینی ارتش رتبه نخست را کسب کرد.

وی بابیان اینکه تعدادی پروژه عمرانی در تیپ افتتاح خواهد شد، درباره توان رزمی و آمادگی دفاعی کشور نیز گفت: باوجود اینکه هیچ کشوری ایزان را تهدید نمی کند اما دلیل نمی‌شود که از آماده بودن غافل شویم و امر مقام معظم رهبری است که همواره باید خود را در سنگر احساس کنیم.

حیدری افزود: ما به درجه ای از بازدارندگی و توان دفاعی رسیده ایم که کسانی که داعیه دشمنی ما را داشتند امروز به حیله های غیر نظامی متوسل شده اند و این نتیجه حضور، ایستادگی و تحقق اصل روی پای خود ایستادن در نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: با افتخار اعلام می کنم در نیرویی که مسئولیت آن برعهده من است صفر تا ۱۰۰ تجهیزات مورد نیاز را یا خودمان تهیه می کنیم یا توسط سایر نیروهای دفاعی و نظامی تولید می شود و هیچ اتکا و نگاهی به بیگانه نداریم چون به این مقام رسیده ایم که محکم در دهان هر دشمنی بزنیم که داعیه نگاه کردن به کشور ما را دارد.

کد خبر: 969609

وب گردی

وب گردی