ماهینی: 60 درصد پرسپولیس، مصدوم است!

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حدود 60 درصد از بازیکنان ما آسیب‌دیدگی‌هایی دارند اما فقط به خاطر هواداران با غیرت و درد بازی می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسین ماهینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال الدحیل قطر در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خیلی سختی پیش رو داریم. بعد از بازی رفت صحبت شد که بازی خوبی مقابل الدحیل انجام دادیم. فکر می‌کنم شانس صعود دو تیم 50-50 است. البته ما امید زیادی به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی داریم.

وی افزود: پتانسیل بزرگ تیم ما حضور هواداران است. مانند سه، چهار بازی قبلی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا منتظر حضور صد هزار هوادار هستیم و 40 میلیون هوادار دیگر هم در خانه ما را دعا می‌کنند. هدف باشگاه و بازیکنان این است که هواداران را خوشحال کنند. حدود 60 درصد از بازیکنان ما آسیب‌دیدگی‌هایی دارند اما فقط به خاطر هواداران با غیرت و درد بازی می‌کنند. فردا هم تلاش می‌کنیم نتیجه‌ای به دست بیاوریم تا باعث خوشحالی آنها شویم.

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه این تیم نباید مقابل الدحیل گلی دریافت کند و در غیر این صورت کار سرخ‌پوشان سخت خواهد شد، تصریح کرد: بازی در لیگ برتر و آسیا متفاوت است و خوشبختانه بچه‌های ما تجربه خوبی دارند. در لیگ اکثر تیم‌ها مقابل ما دفاعی بازی می‌کنند، ولی مقابل الدحیل بازی می‌کنیم که یکی از بهترین تیم‌هاست و بهترین مربی و بازیکنان را در اختیار دارد. بازیکنان پرسپولیس می‌دانند این تیم مقابل ما عقب نمی‌نشیند و دنبال این هستند که گل اول را به ثمر رسانده و خیال‌شان راحت شود. ما جلساتی را برگزار و تیم حریف را بررسی کردیم. می‌دانیم الدحیلی‌ها دنبال چه چیزی هستند. صددرصد تمرکز داریم تا موفق شویم.

ماهینی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هواداران ما مثل همیشه حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند. قطعا به حمایت آنها نیاز داریم اما از آنجا که در صورت صعود ما به مرحله بعد، در بازی برگشت هم میزبان هستیم، خیلی مهم است هواداران ما طوری رفتار کنند که اتفاقی برای تیم حریف یا داور مسابقه رخ ندهد و خدایی نکرده بهانه‌ای دست آنها بدهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 969644

وب گردی

وب گردی