بازگشایی ساختمان جدید دانشکده شیمی دارویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، ساختمان جدید دانشکده شیمی دارویی واقع در ظفر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در آستانه فرارسیدن سال نو تحصیلی دانشکده شیمی دارویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با استقرار در ساختمان جدید واقع در ظفر به بهره برداری رسید.

این دانشکده در طول تعطیلات تابستان برای بازگشایی سال تحصیلی جدید مراحل پایانی آماده سازی را می گذراند. روز گذشته دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به همراه معاونان و روسای دانشکده ها با حضور در اتاق شورای این دانشکده و برگزاری جلسه از نزدیک از کلیه بخشهای دانشکده بازدید کردند.

به گفته دکتر مهناز قمی، رئیس دانشکده شیمی دارویی دانشکده شیمی دارویی که از سال 92 راه اندازی گردید اکنون دارای 2200 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی است.

وی افزود: «این دانشکده دارای 2 رشته شیمی کاربردی و شیمی دارویی در مقطع کارشناسی، 5 رشته شیمی کاربردی، شیمی دارویی، فیتوشیمی، فناوری اسانس و نانوشیمی در مقطع کارشناسی ارشد و رشته شیمی آلی در مقطع دکتری تخصصی است.»

رئیس دانشکده شیمی دارویی در خصوص فضای مورد استفاده این دانشکده اظهار کرد: «ساختمان جدید دانشکده شیمی دارویی با فضایی بالغ بر 3000 متر مربع دارای فضاهای مستقل شامل سایت کامپیوتر آموزشی و پژوهشی، کتابخانه، سلف خواهران و برادران، دفاتر مستقل انجمن، بسیج، نهاد مقام معظم رهبری است.»

دکتر قمی تصریح کرد: « امسال نیز مانند سالهای گذشته بسیاری از فارغ التحصیلان این دانشکده با اخذ رتبه های برتر در مقاطع بالاتر دانشگاه های معتبر قبول شده اند که این خود نشان از کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشکده شیمی دارویی این دانشگاه دارد.»

وی در پایان از کلیه زحمات و حمایتهای رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و معاونان بویژه معاون منابع و توسعه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران قدردانی کرد.

ساختمان جدید دانشکده شیمی دارویی واقع در ظفر، خیابان داراب نیا و در مجاورت ایستگاه مترو قلهک بوده و از شروع ترم تحصیلی جدید پذیرای دانشجویان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 969661

وب گردی

وب گردی