انتصاب رئیس دانشکده شیمی دارویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در حکمی، دکتر مهناز قمی را به عنوان رییس دانشکده شیمی دارویی منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران،‌ بر اساس این حکم دکتر مهناز قمی به عنوان رییس دانشکده شیمی د ارویی منصوب شدند.

در حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خطاب به رییس دانشکده شیمی دارویی آمده است:

دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی درطول حیات خود نقش ارزنده ای در تامین نیروی انسانی موردنیاز نظام سـلامـت جمهـوری اسلامی ایران داشته است. واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بهره مندی از دانش اعضای هیات علمی مهد پرورش متخصصان و کارشناسان متعهد و کارآمد در حیطه پزشکی هستند که البته با بازنگری ساختار و استفاده از سایر ظرفیت های موجود، زمینه ارتقای کیفی بیش از پیش آموزش، پژوهش و ارائه خدمات دراین مجموعه عظیم علمی فراهم است.

نظربه تعهد و تجربیات گرانقدر جنابعالی درحوزه علوم پزشکی، بموجب این حکم بعنـوان رئیس دانشکده شیمی دارویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منصوب می گردید تا دانشگاه را در تحقق چشم اندازهای رفیع آن در گسترش حوزه علوم پزشکی یاری فرمائید.

امید است با عنایت خداوند متعال و استفاده از کلیه ظرفیت های موجود، دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی سرآمد در سطح منطقه و جهان گردد. توفیق همگان را در راه اعتلای دانش از خداوند متعال خواستارم.

دکتر سیدعلی ابطحی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

انتهای پیام/

کد خبر: 969663

وب گردی

وب گردی