تهران – ایسکانیوز: تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد اولین شکست تیم بارسلونا در این فصل را رقم بزند.

تیم های پاری سن ژرمن و بارسلونا در روز دوم لیگ قهرمانان اروپا در «پارک دو پرنس» فرانسه به مصاف هم رفتند که در نهایت میزبان آبی پوش توانست با یک نتیجه پرگل به برتری 3 بر 2 برسد. در واقع پاریسی ها که پیش از این دیدار به خاطر نتیجه نگرفتن در لیگ یک فرانسه به شدت تحت فشار بودند نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشتند تا نه تنها از بحران مقطعی که در آن گیر آمده بودند نجات پیدا کنند بلکه مربی شان لوران بلان هم از لبه پرتگاه اخراج به صندلی نیمکت «پ اس ژ» برگرداند.

در این بازی داوید لوییس در دقیقه دهم پاری سن ژرمن را پیش انداخت ولی درست یک دقیقه بعد مسی کار را به تساوی کشاند. انگیزه بالای پاریسی ها که در جایگاه ویژه شخصیت های مهم سیاسی و ورزشی از جمله دیوید بکام را حامی خود می دند باعث شد تا آنها به گل های دوم و سوم هم برسند؛ وراتی در دقیقه 26 و متوئیدی در دقیقه 54 گل های دیگر بازی را زدند تا بارسا که در این فصل در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا گلی نخورده بود به ناگاه با نتیجه سه بر یک از رقیب عقب بیفتد.

در ادامه نیمار، توانست یکی دیگر از گل ها را جواب بدهد ولی حملات بارسلونا بعد از گل دوم به سد محکمی خورد و راهی به دروازه پیدا نکرد. این نتیجه البته در حالی رقم خورد که زلاتان ایبراهیموویچ هم به علت مصدومیت از روی سکو بازی را تماشا می کرد. بارسا در حالی اولین شکست این فصل را بغل برج «ایفل» تجربه کرد که نتوانست از حضور ژاوی هم نتیجه درخوربی بگیرد.

کاپیتان با تجربه بازی با به میدان امدن در این دیدار صد و چهل و پنجمین بازی اش در لیک قهرمانان اروپا را تجربه کرد و از این حیث رکورددار شد.

سایر نتایج روز دوم لیگ قهرمانان اروپا

زسکا صفر – یک بایرن مونیخ

منچستر سیتی یک – یک رم

آپوئل نیکوزیا یک – یک آژاکس

اسپورتینگ صفر – یک چلسی

شالکه یک – یک ماریبور

شاختار 2 – 2 پورتو

باته بوریسف 2 – یک اتلتیک بیلبائو
کد خبر: 96967

وب گردی

وب گردی