آمریکایی‌ها آرزوی مایوس کردن ملت ایران را به گور خواهند برد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکایی‌ها آرزوی ناامید و مایوس کردن ملت ایران را به گور خواهند برد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: شهدای دوران دفاع مقدس در فتوحات اولیه جنگ با منطق پیروزی خون بر شمشیر جنگیدند و آنچه که صدام را ساقط کرد این منطق بود، لذا هر از چندی که عطر شهادت و شهیدان در فضای شهرها می پیچد مردم برای این جانفشانی‌ها به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: مردم ما در این دوران که شرارت آمریکا و اروپا به اوج خود رسیده است، با بصیرت عاشورایی به جنگ تهدیدها و تحریم‌های آمریکا می‌روند و توطئه‌های آمریکا را خنثی می کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: به کوری چشم آمریکا، کشور در بخش‌های مهمی مثل امور علمی و اقتدار امنیتی و منطقه ای در حال پیشرفت است و با توکل به خداوند ما بزودی از مشکلات فعلی هم عبور می کنیم.

حبیبی افزود: آمریکایی‌ها آرزوی ناامید و مایوس کردن ملت ایران را به گور خواهند برد.

وی با اشاره به شرارت آمریکایی‌ها در عراق گفت: آمریکا در روابط ایران با عراق اخلال می کند و اغتشاش در بصره هم محصول کار مشترک آنها با عربستان بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: سرکنسول آمریکا در اربیل مدتی است گروه‌های تروریستی را تشویق به عملیات ضد امنیتی در ایران می کند که سپاه پاسداران پاسخ قدرتمندانه‌ای با موشک‌های نقطه زن به آنها داد.

حبیبی با اشاره به راهپیمایی اربعین گفت: اربعین فرا می‌رسد و ملت ایران و عراق در کنار یکدیگر تمام توطئه‌های آمریکا برای فاصله انداختن بین دو دولت و ملت را خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معطم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشگاه‌های ارتش گفت: آمریکا به خیال خود می‌خواست در مسیر براندازی، انقلاب و ملت ایران را متوقف، مهار و نقشه تعدیل خودشان خاورمیانه مورد نظرشان را در منطقه ما پیاده کند که هر دوی این توطئه با عنایات الهی و مقاومت ما و کشورهای منطقه خنثی شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آمریکا باید بداند ایران از مبارزه با ظلم و ستم در منطقه و جهان دست بر نمی‌دارد و نسل سوم انقلاب عزم خود را جزم کرده تا بن‌بست شکنی کند و موانع را از پیش پای بردارد.

حبیبی در ادامه با اشاره به لوایح مربوط به FATF گفت: متاسفانه در دولت و مجلس برخی هنوز معتقدند این لوایح به تصویب برسد در حالی که دیدگاه مقام معظم رهبری در این مورد شفاف و روشن است.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه رئیس FATF اخیرا گفته است با اسرائیل علیه ایران همکاری داریم اما باز هم برخی در داخل مدعی هستند نپذیرفتن FATF بازی کردن در زمین اسرائیل و آمریکاست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: برخی مسئولین امر تصور درستی از ابعاد جنگ اقتصادی آمریکا در حوزه مسائل پولی و بانکی ندارند. همین‌ها با اخلال در قیمت طلا و ارز، مشکلات بی سابقه ای را در این حوزه پدید آورده‌اند و هنوز حاضر نیستند مسئولیت تصمیمات نادرست خود را بپذیرند.

حبیبی گسترش روابط با چین، هند و روسیه و استفاده از پیمان پولی بین ایران و این کشورها را برای حذف دلار از مبادلات پولی راه اساسی برای برون رفت از مشکلات مالی و پولی در سطح مبادلات بین المللی دانست و گفت: متاسفانه ما اکنون در چین و هند سفیر نداریم و دولت هم دلیل این تاخیر را توضیح نمی دهد البته ما بارها گفته ایم که محدود کردن یا گسترش رابطه بین المللی ما باید با نگاه متوازن و احتیاط آمیز همراه باشد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور که گفته بود چه کاری ضد انقلابی تر از ایجاد هراس در دل مردم در شرایط کنونی است، گفت: این حرف درستی است و بسیار خوشحالیم که حرفهای مایوس کننده خیلی را تکرار نمی کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: در حال حاضر وظیفه نیروهای انقلاب کمک به دولت برای حل مشکلات است. از دولت هم انتظار است که زمینه استفاده از همه نیروهای انقلاب را صرف نظر از سلیقه سیاسی آنها و برخلاف گذشته خود فراهم کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور گفت: مردم کمبودها را تحمل می کنند اما تبعیض را قبول ندارند.

حبیبی گفت: یکسال از اجرای قانون برنامه ششم توسعه گذشته است و قرار بود وفق ماده ۲۹ آن سامانه ای برای ثبت حقوق و مزایای کارکنان دولت راه اندازی شود تا مردم بدانند در پرداخت ها تبعیضی وجود ندارد و حقوق های نجومی متوقف شده است اما این کار هنوز با پیگیری های مردم و مجلس به نتیجه نرسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از سخن اخیر رئیس جمهور که گفته بود سرمشق ما در جنگ اقتصادی دشمن عاشوراست، گفت: می‌توان با منطق امام حسین(ره) با آمریکا روبرو شد؛ این منطق در جنگ سیاسی و مقابله توطئه‌های دیگر دشمنان انقلاب نیز صادق است. درس عاشورا مقاومت و ایستادگی در همه ابعاد مقابله با دشمنان است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تکریم شعائر الهی کربلا، عاشورا و تعظیم شهدای کربلا گفت: ویژگی امسال محرم و صفر که مصادف است با اوج رذالت و پستی و شرارت آمریکایی‌ها فوق العاده مهم است. ملت ما با روحیه بالا و روحیه عاشورایی با یزدیان زمان یعنی آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش اسرائیل و انگلیس فریبکار روبرو می‌شوند. عاشورا و تاسوعای امسال واقعا دیدنی است و قطعا بازتاب جهانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 969683

وب گردی

وب گردی