پای تظاهرکنندگان فلسطینی، هدف گلوله های اشغالگران قدس شده است

جدیدترین برنامه وثائقی شبکه العالم به «راهپیمایی حق بازگشت» فلسطینیان اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی؛ مستند امشب شبکه العالم با عنوان «مسیرالعورات» آخرین اخبار مربوط به راهپیمایی حق بازگشت فلسطینیان را در اراضی اشغالی بررسی می کند.

در این برنامه «اسراء البحیصی» خبرنگار شبکه العالم با تهیه گزارش هایی از نوار غزه نشان می دهد که چگونه نظامیان رژیم صهیونیستی، پای شرکت کنندگان در تظاهرات «راهپیمایی حق بازگشت» را هدف گلوله های خود قرار می دهند تا به زعم خود از ادامه حضور و شرکت در راهپیمایی مردم فلسطین جلوگیری کنند.

در این مستند، البحیصی خبرنگار العالم حتی به سراغ گروه های پزشکی و پرستارانی که برای کمک و انجام خدمات پزشکی در آن منطقه حضور دارند، اما مورد حملات و شلیک گلوله های رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند نیز رفته و با آنها گفت و گو کرده است.

این برنامه روایت می کند که چگونه گروه های خبری و خبرنگاران نیز هدف حملات اشغالگران قدس قرار می گیرند.

در «مسیرالعورات» خواهیم دید که جمعه گذشته راهپیمایی بزرگ «حق بازگشت» برای بیست و پنجمین هفته با شرکت اقشار مختلف مردم فلسطین برگزار شد. در این راهپیمایی که با شعار «مقاومت تنها گزینه ما» برگزار شد، درگیری های شدیدی میان جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر رخ داد و تظاهرات حق بازگشت که از 30 مارس گذشته و به منظور تاکید بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی و لزوم لغو محاصره غزه آغاز شده به کابوس تل آویو تبدیل شده است.

این مستند نشان می دهد حضور گسترده و اتحاد مردم فلسطین، توطئه های رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنها برای نابودی آرمان فلسطین را نقش برآب می‌کند.

«مسیرالعورات» امشب ساعت 22 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969707

وب گردی

وب گردی