پشیمانی یک استقلالی بعد از جدایی!

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال بعد از جدایی از جمع آبی‌پوشان، روزهای خوبی را در تیم جدیدش پشت سر نمی‌گذارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از یک فصل بازی در تیم فوتبال استقلال، سرور جپاروف با مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق نرسید.

وی درخواست امضای قرارداد سه ساله داد، آن هم در 35 سالگی که با پاسخ منفی باشگاه استقلال روبه‌رو شد. جپاروف هم از استقلال رفت تا در لیگ قزاقستان، دوران جدیدی از فوتبال خود را تجربه کند.

بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2007 که تا همین چند ماه قبل عضو تیم ملی ازبکستان هم بود، با باشگاه جتسو (ژتیسو) قزاقستان (Zhetysu) به توافق رسید و پیراهن این تیم را پوشید؛ تیمی که فصل قبل در لیگ قزاقستان، رده ششم را در میان 12 تیم به‌دست آورد.

تیم جتسو از زمانی که جپاروف را به خدمت گرفته در لیگ قزاقستان که هفته 24 خود را هم پشت سر گذاشت 2 بازی انجام داده، اما یک دقیقه بازی هم به جپاروف نرسیده است. جتسو در هفته 23 ایرتیش را با دو گل شکست داد و جپاروف 90 دقیقه‌ روی نیمکت بود.

در بازی هفته 24 مقابل اکتوب هم که با برد 3-2 جتسو به پایان رسید، دیمتری اوگای 58 ساله که سرمربیگری جتسو را بر عهده دارد، ترجیح داد از این هافبک ازبک در ترکیب ثابت استفاده نکند و حتی او را به‌عنوان بازیکن جانشین نیز به زمین نیاورد. باید دید در بازی بعدی جتسو جپاروف بازهم روی نیمکت می نشیند یا سرانجام به زمین خواهد رفت.

نزدیکان جپاروف می‌گویند او تا حدودی از حضور در جتسو پشیمان است چون جایی در تفکرات کادرفنی ندارد ولی امیدوار است از بازی های بعدی به ترکیب برسد یا حداقل به‌عنوان بازیکن ذخیره بازی کند؛ اتفاقی که در استقلال به ندرت افتاد و او از محبوب ترین بازیکنان تیم آبی پوش پایتخت بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969726

وب گردی

وب گردی