کی‌روش به درهای خروجی نزدیک‌تر شد

جدایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کاملا جدی است و او به زودی تهران را برای همیشه ترک می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان جام جهانی 2018 روسیه به اتمام رسید و مذاکرات انجام شده بین این مربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال کشورمان به توافق مکتوبی منجر نشد.

دستمزد نجومی کارلوس کی روش، حداقل روزی صد میلیون تومان نصیب او می کند و از طرف دیگر نوسان بازار ارز سبب شده فدراسیون فوتبال از پرداخت مبلغ مورد نظر سرمربی تیم ملی عاجز باشد. محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان هم آب پاکی را روی دست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ریخت و تأکید کرد دولت نمی تواند کمکی در این زمینه انجام دهد.

حالا کی روش قرار است برای تعطیلات به کشورش سفر کند، این در حالی است که قراردادی منعقد نشده و به احتمال زیاد دیگر به تهران برنمی گردد. سرمربی تیم ملی بارها به تأمین امکانات مورد نیاز اشاره کرد؛ اما با توجه به مشکلات مالی فدراسیون، این اتفاق تا کنون رخ نداده و بعید است کی روش در جام ملت های آسیا روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.

چندی پیش فدراسیون فوتبال قراردادی 6 ماهه تا پایان جام ملت های آسیا تنظیم کرد؛ اما کی روش حاضر به امضای قرارداد نشد و حتی در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا شرکت نکرد. در صورتی که کی روش، ایران را برای همیشه ترک کند، یک مربی ایرانی جایگزین او خواهد شد تا در فرصت مناسب، گزینه ای بزرگ و مطرح به تهران بیاید.

انتهای پیام/

کد خبر: 969826

وب گردی

وب گردی