افرادی که به نام بیمه گزار به در منازل مراجعه می کنند، کلاهبردارند

 شرکت آتیه سازان حافظ در اطلاعیه ای در مورد سودجویی عده ای با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به در منازل و دریافت وجه از مردم به نام این مجموعه هشدار داد و اعلام کرد: افرادی که به نام این شرکت با مردم تماس می گیرند، کلاهبردار هستند.

به گزارش ایسکانیوز، روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ، وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: این شرکت تمام خدمات بیمه ای را در شعب و نمایندگی­ های مجاز سراسر کشور به بیمه شدگان تحت پوشش خود ارائه می­ کند و هیچ کدام از کارمندان خود را برای ارائه خدمات بیمه ای به در منازل نمی ­فرستد.
بر اساس این اطلاعیه اخیرا گزارش شده، افراد یا شرکت هایی به ازای دریافت پول و ارائه کارتی به عنوان کارت شرکت آتیه سازان حافظ، مدعی می شوند که افراد را زیر پوشش بیمه ای قرار می دهند در حالی که ارتباطی با این بیمه آتیه سازان حافظ ندارند.
شرکت آتیه سازمان حافظ تاکید کرد: این شرکت ارائه هیچ گونه خدمات بیمه ای را با روش مراجعه به در خانه ها در دست اجرا ندارد و هر گونه تماس تلفنی با هر عنوانی از سوی شرکت آتیه سازان حافظ فاقد اعتبار است.
شهروندان در صورت رویارویی با افرادی به عنوان نماینده این شرکت و درخواست پول در برابر ارائه خدمات شرکت آتیه سازان حافظ موضوع را به شماره های 75013-021 گزارش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 969853

وب گردی

وب گردی