فعالیت گروه شبه نظامی یهودی شمشیر گدعون در آمریکا

منابع عبری از تشکیل و فعالیت یک گروه شبه نظامی یهودی در آمریکا خبر دادند که به آموزش اقلیت یهودیان ساکن در این کشور مشغول هستند تا آنها بتوانند از خود در قبال حملات احتمالی تروریستی حفاظت کنند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، پایگاه خبری عبری زبان بازام از تشکیل یک گروه شبه نظامی یهودی در آمریکا با نام «شمشیر گدعون» با هدف ارائه آموزش های نظامی به اقلیت یهودیان آمریکا خبر داد.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری تشکیل این گروه شبه نظامی که متشکل از افسران و سربازان سابق در یگان های رزمی ارتش رژیم صهیونیستی است به 5 سال قبل باز می گردد که هدف آن آموزش و آماده کردن اقلیت یهودیان آمریکا از لحاظ نظامی بوده است چرا که آنها نگران وقوع هولوکاستی دیگر علیه یهودیان ساکن در آمریکا هستند.

شمشیر گدعون یهودیان را در جنگل های ایالت پنسیلوانیا آمریکا آموزش می دهند تا بتوانند از خود در برابر حمله های احتمالی از سوی سازمان های تروریستی و گروه های ضد یهودی در آمریکا حفاظت کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی به این گروه پیشنهاد داده تا آنها را به سلاح تاور ساخت اراضی اشغالی مجهز کند؛اما این گروه ترجیح می دهد از تفنگ ام 16 استفاده کرده چرا که تاور را مناسب با اقلیم آمریکا نمی داند.

کد خبر: 969914

وب گردی

وب گردی