مشاور ترامپ زندانی می شود

مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ، به علت دروغ گویی به « اف بی آی » در مورد دخالت احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا راهی زندان خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی پیشین دونالد ترامپ، به دلیل دروغگویی به پلیس « اف بی آی » در مورد دخالت ادعایی روسیه در انتخابات 2016 آمریکا 28 نوامبر راهی زندان خواهد شد.

دادگاه رسیدگی به پرونده مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید، به مدت زمان زندان فلین اشاره‌ای نکرده است.

از دسامبر ۲۰۱۷، دادستان آمریکا مکررا تاریخ اعزام مایکل فلین به زندان را به تعویق انداخته است، با این حال وکیل مدافع وی مدعی شده که موکلش بسیار مایل است هرچه زودتر تاریخ دقیق اعزام به زندان مشخص شود و هر چه زودتر دوران حبس خود را سپری کند.

مایکل فلین، اولین نفر از دولت ترامپ بود که سال گذشته در جریان تحقیقات «رابرت مولر» درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا به نفع دونالد ترامپ و تبانی تیم انتخاباتی وی با سرویس‌های اطلاعاتی روسیه متهم شناخته شد.

پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا مدعی شدند که روسیه با همکاری ستاد انتخاباتی ترامپ در روند انتخابات ریاست‌جمهوری دخالت کرده است. پرونده دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا همچنان در جریان است. مقامات روسیه بار‌ها قویاً هر گونه دخالت در انتخابات ایالات متحده را رد کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 969962

وب گردی

وب گردی