کفاشیان: فوتسال آسیا در اختیار ماست

رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: فوتسال ما این جایگاه را دارد که در جهان هم برترین باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با حضور در جمع ملی پوشان فوتسال گفت: به جامعه فوتسال به خاطر حضور شما که برترین ها هستید تبریک می گویم. در طول سال های مدیریت در ورزش، معتقدم فوتسال یکی از بهترین تیم ها و بازیکنان را دارد و ما قدردان شما بازیکنان و کادر فنی پر تلاش هستیم. باید در حد توان مان از زحمات شما قدرشناسی کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود تمام سعی مان این است که برنامه های فوتسال و دیدارهای تدارکاتی را پیش ببریم تا کادر فنی به اهداف خود برای حضور موفق در رقابت های مهم جهانی برسد و بازیکنان آمادگی لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان لیگ فوتسال تصریح کرد کرد: سعی ما بر این است که لیگ را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. حضور فعال شما در لیگ و بعد از آن در تیم ملی باعث می شود تا فوتسال پویایی داشته باشیم. در سطح آسیا، فوتسال در اختیار ما است. در سطح جهان هم سوم هستیم و باید بهتر از این باشیم. فوتسال ما جایگاه این را دارد که در جهان نیز برترین باشد و این برترین بودن با تلاشهای مستمر شما بازیکنان رخ خواهد داد. در واقع موفقیت فوتسال مرهون تلاش های بازیکنان و کادر فنی است.

وی در پایان گفت: حضورم در جمع شما به این دلیل است از زحمات تان تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 969999

وب گردی

وب گردی