انتقاد روزنامه الوطن از سرمربی الدحیل؛ معلول، همه را فریب داد!

روزنامه الوطن قطر به انتقاد از عملکرد سرمربی تیم فوتبال الدحیل در دیدار مقابل پرسپولیس پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال الدحیل قطر روز گذشته (سه‌شنبه) در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تهران، با نتیجه 3 بر یک از پرسپولیس شکست خورد و حذف شد.

روزنامه الوطن قطر درباره این بازی نوشت: معلول گفته بود برنامه ویژه‌ای برای توقف پرسپولیس در تهران دارد و ما هم منتظر بودیم این برنامه را ببینیم، اما انگار خودش را فریب داده بود! او تیمش، بازیکنانش و فوتبال قطر را فریب داد تا برترین تیم فوتبال قطر و قهرمان لیگ را ناکام بگذارد. با این وجود، نبیل معلول با این نمایش ناامید کننده نمی‌تواند افکار عمومی را فریب بدهد. او البته از پاسخگویی به رسانه‌ها هم فرار کرد و در مورد برنامه‌های تاکتیکی خاصی که برای این بازی داشت، توضیحی نداد و دستیار خودش را راهی نشست خبری کرد.

در ادمه تحلیل این روزنامه آمده: کاملاً روشن بود معلول در همان بازی رفت، نبرد تاکتیکی را به برانکو، سرمربی پرسپولیس واگذار کرد، هرچند توانست در آن بازی با یک گل پیروز شود. این حقیقت در بازی برگشت روشن شد، زمانی که در نیمه مربیان باز هم برانکو پیروز شد و معادله را دگرگون کرد. معلول در ساده‌ترین برنامه‌های تاکتیکی برای دفاع از نتیجه هم ناکام بود. او سه اشتباه بزرگ در این بازی مرتکب شد و سه بار دروازه تیمش را باز شده دید. برانکو به خوبی ضعف عمق دفاع دحیل را شناسایی کرد و از همان جا ضربه زد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970005

وب گردی

وب گردی