دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برای برنامه ریزی و طراحی الگوی دانشگاه در تراز نظام اسلامی، تفاهم نامه همکاری امضا می کنند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نشست هم اندیشی مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

در این نشست، راهکارهای همکاری مشترک معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تبیین و طرفین بر استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و تشکیل کارگروه تخصصی، تاکید کردند.

بهره گیری دانشگاه آزاد اسلامی از آثار چاپ شده پژوهشکده فرهنگ و اندیشه اسلامی در عرصه علوم انسانی،‌ اسلامی، همکاری در عرصه پژوهشی و تولید محتوا (کتاب و مدیا) و طرح های کلان پژوهشی، تولید متون درسی و در مجموع، فعالیت های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اطلاع رسانی و انتشارات، مهم ترین مبحث هایی بود که در این نشست، درباره آنها بحث و تبادل نظر شد.

دکتر رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: شرایط لازم برای امضای تفاهم نامه بین معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به منظور برنامه ریزی و طراحی الگوی دانشگاه در تراز نظام اسلامی، فراهم است.

وی با بیان اینکه پس از امضای تفاهم نامه و تشکیل کارگروه، فاز عملیاتی آن آغاز خواهد شد، افزود: برگزاری دوره های مهارت افزایی و کارگاه های دانش افزایی برای استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی دفتر کانون اندیشه جوان در دانشگاه، راه اندازی اندیشه سرا و ارائه آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از جمله برنامه هایی است که بر اساس تفاهم نامه، اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970030

وب گردی

وب گردی