آلگری: وضعیت‌مان با اخراج رونالدو بحرانی شد

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت:. بازی مقابل والنسیا در میان هوادارانش، کار آسانی نیست اما بازیکنان ما موفق شدند حملات حریف را خنثی کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مستایا میهمان والنسیا بود. بیانکونری در این بازی در دقیقه 29 بازی با اخراج کریستیانو رونالدو 10 نفره شد اما در نهایت با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان شد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از کسب پیروزی خارج از خانه گفت: عملکرد بازیکنانم عالی بود. قبل از اخراج رونالدو فرصت های زیادی داشتیم. این طبیعی است که 10 نفره شدن فضای بیشتری به والنسیا بدهید. اما «شزنی» (دروازه بان یوونتوس) هیچ توپی را تا وقت های پایانی بازی دفع نکرد.

وی افزود: بعد از کارت قرمز به رونالدو وضعیت کمی بحرانی شد. بازی کردن مقابل تیمی مثل والنسیا در میان هوادارانش کار آسانی نیست اما بازیکنان ما موفق شدند تا حملات رقیب را خنثی کنند. ما بدون مهاجم اضافی در این دیدار بازی کردیم به همین خاطر بعد از اخراج رونالدو تعویضی انجام ندادم.

سرمربی یوونتوس درباره اخراج رونلدو گفت: چیزی نمی توانم بگویم جز اینکه تکنولوژی ویدئو چک می تواند در این تصمیم به داور کمک کند. 10 نفره بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا با این اتفاق امری ناامیدکننده است. در این بازی به خطر افتادیم ولی در نهایت پیروز میدان شدیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 970192

وب گردی

وب گردی