مهلت ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تمدید شد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه تا ۳۱ شهریور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امیر رضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین و 72 تن از یاران وفادارشان و با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی مهلت ثبت نام و ویرایش رشته/ محلها یا اضافه نمودن سایر گروههای آزمایشی دوره های کارشناسی و کاردانی(( پیوسته و ناپیوسته )) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا ساعت 24 روز شنبه 31 شهریور تمدید شد.

وی ادامه داد: همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات فردی ، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته نموده اند، فعال شده و تا ساعت 24 یکشنبه 1 مهر ادامه خواهد داشت.این ویرایش شامل کلیه دوره های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته می باشد.

شاهانی تاکید کرد: ویرایش اطلاعات فردی ، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط یک نوبت امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام واصل گردد ترتیب اثر داده نمی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 970268

وب گردی

وب گردی