نتانیاهو: به اقدام علیه ایران ادامه می‌دهیم

با وجود سقوط یک هواپیمای روس در جریان حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه، نتانیاهو امروز گفت تل‌آویو به اقدام علیه ایران ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی شد این رژیم به اقدامات خود علیه ایران در سوریه ادامه می‌دهد.

به نوشته وب‌سایت «تایمز اسرائیل»، بنیامین نتانیاهو چند روز پس از سقوط هواپیمای روسی در سوریه همچنین مدعی شد: «اسرائیل باید تمام تلاش خود را برای عدم وقوع جنگ انجام دهد، اما اگر جنگی بر ما تحمیل شود، با تمام قدرت علیه کسانی که قصد کشتن ما را دارند، اقدام می‌کنیم».

دوشنبه‌شب ۴ فروند جنگنده اف-۱۶ ارتش رژیم صهیونیستی صنایع نظامی سوریه در استان لاذقیه را هدف حمله قرار دادند. در پی این حمله یک جنگنده ایل-۲۰ روسیه ناپدید شد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی عمداً و با استفاده از این هواپیمای نظامی به عنوان پوشش، موقعیتی خطرناک را برای سامانه دفاع هوایی سوریه ایجاد کرده بود و در نتیجه، جنگنده ایل-۲۰ به وسیله سامانه دفاع هوایی اس-۲۰۰ سوریه سرنگون و همه ۱۵ خدمه آن کشته شدند.

نتانیاهو که روز پنج‌شنبه در مراسم یادبود نظامیان صهیونیست کشته‌شده در جنگ ۶ روزه با اعراب در سال ۱۹۷۳ سخنرانی می‌کرد، در ادامه ادعا‌های تکراری و بی‌اساس خود افزود: «کسانی که در خاورمیانه به دنبال کشتن ما هستند از سوی ایران رهبری می‌شوند، کشوری که آشکارا خواستار نابودی اسرائیل است. دفاع از خودمان در برابر این خطر وظیفه ماست و همچنان به این وظیفه خود ادامه می‌دهیم».

کد خبر: 970276

وب گردی

وب گردی