دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی در حوزه آموزش و تربیت دارد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی بتواند با رویکرد علمی و انقلابی در راه تحقق آرمان‌های اسلام قدم بردارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات این دانشگاه در یک سال و نیم گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی به ریل دانشگاهی و وظیفه علمی و آموزشی خود برگشته و امیدواریم با امکاناتی که نظام اسلامی در اختیار این دانشگاه قرار داده، مسئولان دلسوز این دانشگاه بتوانند از فرصت به‌ وجود آمده برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و حوزه علم و فناوری استفاده کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور نقش بسزایی در حوزه آموزش و تربیت دارد، اظهار امیدواری که این دانشگاه بتواند با رویکرد علمی و انقلابی در راه تحقق آرمان‌های اسلام قدم بردارد و در پرورش مدیران و ساختن آینده‌ای بهتر نقش‌آفرینی حدی داشته باشد.

وی درباره انتخاب دکتر طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بنده دکتر طهرانچی را از قبل می شناسم، ایشان از شخصیت‌های علمی و مدیران نام آشنای جمهوری اسلامی ایران و از افراد با سابقه در مدیریت است و در حوزه هایی که مسئولیت داشته موفق عمل کرده است.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی گفت: امیدواریم در دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولیتی که این انقلاب به دوش ایشان نهاده بتواند کارها را به خوبی پیش ببرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 970367

وب گردی

وب گردی