ضرورت اصلاح مصوبه مجلس در ارتباط با لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری

در نشست هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت مطرح شد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطّلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (شنبه ۳۱ شهریور) به ریاست محسن رضایی تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه محسن رضایی با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، قیام اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را تراژدی بزرگ تاریخ بشریت برشمرد و تاکید کرد: ایثار بی‌نظیر امام حسین علیه السلام که همه هستی خود را در راه اعتلای اسلام و ارزشهای الهی و انسانی به قربان گاه برد، برای همگان بویژه ما مسوولان حاوی پیام‌های مهمی از جمله توجه به مسوولیت ها در قبال دین مبین اسلام، نظام اسلامی و ارزش های دینی و مبارزه با ظلم وانحراف است.

در ادامه این نشست، انطباق لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی با سیاست‌های کلی نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در نشست هیأت‌عالی نظارت مجمع، که رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد نیز حضور داشتند پس از ارائه گزارش کمیسیون نظارت دبیرخانه مجمع، دیدگاه‌های نمایندگان دولت، مجلس و اعضای هیأت عالی، در رابطه با رعایت بندهای «۱۱» و «۱۷» و بند «۱» جزء «د» سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مورد بحث قرار گرفت و قرار شد، با برگزاری نشست های مشترک، مصوبه نهایی مجلس‌ شورای اسلامی اصلاح و مغایرت ها با سیاست های کلی ابلاغی، رفع شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 970451

وب گردی

وب گردی