طرح‌های کارآفرینی و مهارت افزایی دانشگاه‌ها حمایت می شوند

دکتر محسن شریفی مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم در بازدید از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) بهبهان بر حمایت از طرح‌های کارآفرینی و مهارت افزایی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری در راستای کمک به معضلات جامعه تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر شریفی در این بازدید، برنامه‌های این دانشگاه را با اهداف و سیاست‌های وزارت علوم و اسناد بالادستی هم‌راستا دانست و اظهار امیدواری کرد این دانشگاه بتواند یکی از مراکز جغرافیایی مهارت‌آموزی و کارآفرینی منطقه جنوب شرق خوزستان باشد.
وی در ادامه در جلسه با هیئت رئیسه و رؤسای دانشکده‌ها اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های کلی وزارت علوم و نیاز کشور به اقدامات خوب و مناسبی که دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) انجام داده در حوزه حمایت از طرح‌های مهارت‌افزایی و کارآفرینی دانشجویان و حمایت از تجهیزات آزمایشگاه‌های تحقیقاتی به ویژه در راستای نیاز کشور و مأموریت‌های این دانشگاه حمایت های لازم را بعمل خواهیم آورد.
دکتر شریفی افزود: دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) بهبهان نمونه بسیار خوبی از یک دانشگاه است که برنامه‌های خود را در جهت مهارت‌افزایی، کارآفرینی و حرکت در جهت تبدیل به دانشگاه کارآفرین قرار داده است و تجربه این دانشگاه می‌تواند به عنوان الگویی در بسیاری از دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
دکتر شریفی در بدو ورود به دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) بهبهان و پس از زیارت مقبره شهید گمنام و قرائت فاتحه، از مرکز توسعه مهارت‌های پیشرفته دانشگاه و مرکز کارآفرینی و برنامه جامع کارآفرینی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های کارآفرینی پایلوت این دانشگاه بازدید و این برنامه را بسیار موفق ارزیابی کرد.
وی همچنین در دیدار با دو تن از کارآفرینان شهرستان در حوزه پرورش و تولید گل نرگس بر حمایت از طرح‌های کارآفرینی دانشگاه در کمک به صنایع و جامعه تحت مأموریت خود تأکید کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 970452

وب گردی

وب گردی