شاخص‌های توسعه علمی در مدارس سما ارتقاء یافته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از اجرای طرح های توسعه ای در راستای ارتقای شاخص های علمی مدارس در سال جدید تحصیلی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اردبیل، دکتر اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در آیین افتتاح بهسازی مجتمع حافظ سما اردبیل همزمان با گشایش مدارس، گفت: مجتمع آموزشی، فرهنگی سما اردبیل واقع در حافظ طی دو ماه گذشته از ابتدای ورودی تا بخش های مختلف به وسعت 6هزار مترمربع متناسب با الگوی ایرانی اسلامی بهسازی شده است.

دکتر رسولی ادامه داد: این مجموعه که از سال 73 هیچگونه تغییراتی نداشت، با هدف افزایش رغبت دانش آموزان برای حضور در مدارس و تحصیل علم و دانش و با استفاده از الگوی ایرانی اسلامی بازسازی شد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل تاکید کرد: ما به دنبال استفاده از معماری ایرانی اسلامی در مدارس سما هستیم تا این مدارس در عین حال که محیطی برای آموزش کودکان است، محیطی برای سیر کودکان ما در فضای ایرانی اسلامی باشد. نه تنها در فضای فیزیکی بلکه تلاش می کنیم در فضای محتوای مدارس هم برنامه هایی براساس الگوی ایرانی اسلامی و مرتبط با منابع علمی در دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشیم.

دکتر رسولی گفت: رنگ آمیزی و طراحی با شعارهای فرهنگی، فضای بازی برای کودکان با هدف مدرسه های بازی محور و تلطیف فضا برای حضور با رغبت دانش آموزان در مدرسه، از جمله کارهای بهسازی این مدرسه بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل افزود: سعی کرده ایم فضاهای بازی محور و مهارت محور را در این مدرسه ایجاد کنیم، امری که قبلا به آن توجه نشده بود.

رسولی در پایان عنوان کرد: هزینه بازسازی و بهسازی این مدرسه حدود 300 میلیون تومان بوده است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به دنبال ایجاد همین تغییرات در سایر مدارس سما نیز هست.

انتهای پیام/

کد خبر: 970498

وب گردی

وب گردی