همدانی: استقلال باید برای دربی آماده شود/ آبی‌پوشان در شوک حذف از آسیا بودند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم کادر فنی استقلال بتواند بازیکنان را برای دربی، از نظر آمادگی جسمانی، روحی و روانی به خوبی آماده کند.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال خیلی بد بازی کرد. انگار هیچ برنامه ای برای کسب پیروزی نداشتند. از طرفی شور و شوق تماشاگران میزبان اثرگذار بود؛ اما دلیل مهمتر این بود که بازیکنان استقلال هنوز در شوک حذف از لیگ قهرمانان آسیا بودند.

وی ادامه داد: نساجی هم خیلی خوب بازی نکرد. البته نمی توان هم انتظار زیادی داشت؛ چرا که این تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده و هنوز زمان نیاز دارد تا بتواند مقابل تیم های بزرگ ایران، نمایش مورد نظر کادر فنی خود را ارائه دهد. آبی پوشان هم در اجرای برنامه های تاکتیکی وینفرد شفر ناتوان بودند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: البته امیدوارم کادر فنی استقلال بتواند بازیکنان را برای دربی، از نظر آمادگی جسمانی و روحی و روانی به خوبی آماده کند چرا که هواداران این تیم دیگر نمی توانند شکست در حساس ترین بازی فصل را بپذیرند. استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته، در حالی که پرسپولیس به نیمه نهایی صعود کرده، بنابراین استقلال باید تحت هر شرایطی پیروز دربی باشد.

همدانی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه هر دیداری که استقلال نتیجه نمی گیرد، باز هم باید یادآوری کنیم که مهره های مهم و تأثیرگذاری مثل مامه بابا تیام، سرور جباروف و امید ابراهیمی از تیم جدا شدند ولی بازیکنان خوبی به جای شان جذب نشدند تا بتوانند جای خالی آنها را پر کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 970576

وب گردی

وب گردی