زنگ بازگشایی مدارس سما بندرعباس نواخته شد

با آغاز سال تحصیلی جدید در بندرعباس ، زنگ بازگشایی مدارس سما این شهرستان همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در بندرعباس نواخته شد .

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در این آیین رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با خیر مقدم و تبریک به دانش آموزان و معلمان، آغاز سال تحصیلی جدید را نقطه عطفی در تاریخ تحصیلی دانش آموزان قلمداد کرد و گفت :« این روز فرخنده به خصوص برای کلاس اولی ها، یک روز ماندگار و جاویدان خواهد بود که همواره در ذهن آنان نقش خواهد بست.»

مهدی باقری با اشاره دستاوردهای دانش آموزان در حوزه های پژوهش و فن آوری، یادآوری کرد:«توجه به کیفیت آموزشی، تربیت دانش آموزان بر محورکارآفرینی، نخبه پروری و بومی سازی دستاوردهای علمی باید یکی از ارکان اصلی در نظام آموزش و پرورش باشد.»

وی از معلمان خواست تا با صبر و درایت ، آینده سازان کشور اسلامی ایران را با آموزش و تربیت صحیح به قله های بالندگی و افتخار سوق دهند و افق های روشن آینده را به روی جامعه بگشایند .

معاون دانشگاه و رییس مرکز فرهنگی و آموزشی سما نیز با تبریک بازگشایی مدارس، این روز را نقطه عطفی دربرگ برگ خاطرات دانش آموزان خواند و گفت:«امید است آموزگاران عزیز با ایجاد جاذبه های کودکانه در مدارس، بالا بردن حس نوآوری و خلاقیت در کودکان، نوآوری در تدریس، ایجاد محیطی شاد و با نشاط، تشویق و ترغیب، دانش آموزان را پژوهش محور تربیت نمایید.

احسان محمدی نژاد دانش آموزان را سرمایه های کشور خواند که نیاز است با سرمایه گذاری و توجه ویژه به آنها، زیر بنای توسعه همه جانبه را در کشور هموار سازیم .

گفتنی است با نواخته شدن زنگ مدارس، دانش آموزان با گذر از زیر قرآن کریم به کلاس های درس خود رفته و سال تحصیلی جدید را آغاز نمودند.

کد خبر: 970596

وب گردی

وب گردی